Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#7435Neuznaná reklamace notebook G500

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2015, před 9 lety

Ladislav Balon

Znění stížnosti

Mezi vady notebooku patří:
- při otevírání notebooku se pravý pant notebooku otevírá (to je ta mechanická závada proč byla reklamace zamítnutá?)
- wifi opravdu často vypadává, není možné s notebookem běžně pracovat
- notebook se přehřívá (toto by se dalo tolerovat)
- touchpad často odskakuje (používám myš, takže to také není to nejdůležitější)
- porty se samovolně odpojují stejně jako wifi (jelikož používám myš, opravdu mne to omezuje)

Stejný problém především s tím víkem má mnoho dalších lidí a i můj kolega má s Lenovo neblahé zkušenosti David Ryšánek

http://notebooky-forum.notebook.cz/viewtopic.php?t=30593
http://notebookblog.cz/technika/zkusenosti-a-reklamace/opravene-panty-na-thinkpadu-r61/
http://www.notebooky.net/lenovo-g570-vymena-pantu/

Tímto Vás ještě jednou žádám o prošetření celé věci, je naprosto nesrozumitelné, že by zanikla záruka tím, že se odchlípne plast díky těm pantům - vada výrobce. Nevím jestli je to vadou materiálu nebo jeho usazením a celkovým provedením ale rozhodně to není mým přičiněním. O notebook jsem se staral a stále starám jak nejlépe umím!


Produkt

Lenovo G500


Požadované řešení

Navrácení částky v plné výši


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2015 16:21, před 9 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2015 15:12, před 9 lety

Společnost Alza.cz a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.