Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Mezi vady notebooku patří:
- při otevírání notebooku se pravý pant notebooku otevírá (to je ta mechanická závada proč byla reklamace zamítnutá?)
- wifi opravdu často vypadává, není možné s notebookem běžně pracovat
- notebook se přehřívá (toto by se dalo tolerovat)
- touchpad často odskakuje (používám myš, takže to také není to nejdůležitější)
- porty se samovolně odpojují stejně jako wifi (jelikož používám myš, opravdu mne to omezuje)
Stejný problém především s tím víkem má mnoho dalších lidí a i můj kolega má s Lenovo neblahé zkušenosti David Ryšánek
http://notebooky-forum.notebook.cz/viewtopic.php?t=30593
http://notebookblog.cz/technika/zkusenosti-a-reklamace/opravene-panty-na-thinkpadu-r61/
http://www.notebooky.net/lenovo-g570-vymena-pantu/
Tímto Vás ještě jednou žádám o prošetření celé věci, je naprosto nesrozumitelné, že by zanikla záruka tím, že se odchlípne plast díky těm pantům - vada výrobce. Nevím jestli je to vadou materiálu nebo jeho usazením a celkovým provedením ale rozhodně to není mým přičiněním. O notebook jsem se staral a stále starám jak nejlépe umím!
Lenovo G500
Navrácení částky v plné výši
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost Alza.cz a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.