Společnost


Dopravní podnik Ostrava a.s.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74353Kreditní jízdenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2024, před 11 měsíci

marek michálek

Znění stížnosti

zakoupilijsme 2 kreditní jízdenky pro děti a doma jsem při kontrole zjistil že jsou od 15 PLUS,domnívám se že jde o tarif pro dospělé,pokudse pletu tak se omlouvám,pokud mám pravdu chtěl bych to změnit.doklad o platbě mám,zakoupeno vozovna poruba.děti mají 8 a 13 let.


Produkt

kreditní jízdenka


Požadované řešení

změnit tarif na dětský .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2024 10:50, před 11 měsíci

Dle dostupných údajů kreditní jízdenku společnosti Dopravní podnik Ostrava a.s. je možné používat k úhradě jízdného běžným způsobem, tedy přikládáním k terminálům ve vozidlech DPO, podobně jako platební kartu nebo ODISku. Jedná se tedy o jednoduchou, anonymní čipovou kartu, kterou lze opakovaně dobíjet finanční částkou.

Na kreditní jízdence lze i nastavit slevový profil "Dítě 6-15" let, a to po předložení rodného listu popř. jiného dokladu umožňujícího ověření osobních údajů (občanský průkaz, cestovní pas, průkaz pojištěnce, občanský průkaz rodičů).

Vzhledem k nutnosti předložení potřebných dokladů k nastavení slevového profilu, doporučujeme spotřebiteli se obrátit na pobočku Dopravního podniku Ostrava a.s., kde by měli situaci prověřit a profil na kreditní jízdence, popř. upravit.

Veškeré kontakty na společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.dpo.cz/o-spolecnosti/kontakty.html.

Pokud při zakoupení spotřebitel požadoval slevový tarif výše zmíněný, ale na kreditní jízdenku mu byl nahrán i po předložení potřebných dokladů tarif jiný, má spotřebitel nárok požadovat po společnosti změnu tarifu a vrácení rozdílu v ceně zaplacené navíc (v případě, že uhrazený tarif byl dražší než spotřebitelem požadovaný).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2024 16:24, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.