Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7436Dobírka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2015, před 9 lety

Tom Morkus

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes 5.8.2015 mi volal někdo z čísla +420296508368,že za účast v anketě mi pošlou pár ponožek zdarma a k tomu pro přítelkyni spodní prádlo za cenu poštovného a balného 149kč.Nahlásil jsem jméno a bydliště a souhlasil se zasláním na adresu.Po té jsem byl upozorněn ,že po převzetí první zásilky mám 2 měsíce na ukončení pravidelných dobírek stejného zboží,když jsem jim řekl ,že nechci žádné další zboží tohoto charakteru,balo mi řečeno,že v balíčku bude uvedeno tel.číslo na kterém další dodávku zruším.Vše mi po chvilce připadalo divné,tak jsem zkusil volat zpět ,ale číslo nedostupné/neexistuje.
Jak se v tomto případě zachovat?Nepřebírat první zásilku a co nejdříve zaslat písemné odstoupení od smlouvy?


Produkt

ponožky,spodní prádlo


Požadované řešení

zrušení odběru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2015 16:16, před 9 lety

Spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit bez jakékoli sankce a bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Tím spíše by tak mohl učinit ještě před jeho převzetím. Při odstoupení před převzetím je nutné to prodejci co nejdříve oznámit, aby zboží nejlépe vůbec nezasílal. Rozhodně nedoporučujeme nečinnost a následnou ignoraci zaslané zásilky, je totiž povinností spotřebitele zboží převzít.
Odstoupení od smlouvy doporučujeme spotřebiteli zaslat písemně doporučeně s dodejkou na adresu sídla společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2015 13:12, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.