Společnost


90211099

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#74371Neoprávněně Naučtovaná transakce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2024, před 12 měsíci

Kateřina Juřinová

Znění stížnosti

Dceři i přes zablokování strhávají 99kc z vyúčtování.I přes to že poslala stop play.


Požadované řešení

Prosím o řešení co s tím ať nestrhavaji i když je služba neplatná


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2024 10:44, před 11 měsíci

Subjekt, který je spotřebitelem označen, se nám nepodařilo dohledat. Proto bude stížnost uzavřena pro nedostupnost subjektu.

Službu by mělo být možné okamžitě zrušit. Spotřebitel přitom nemusí ani znát konkrétního poskytovatele, všichni poskytovatelé těchto služeb jsou totiž povinni reagovat na zrušení předplatného formou SMS s textem „STOP“ na pětimístné číslo služby. Toto číslo je shodné s prvními pěti číslicemi telefonního čísla, ze kterého byla SMS odeslána. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.

Pokud by poskytovatel služby takovou SMS ignoroval, může spotřebitel službu reklamovat. To je nutné učinit přímo u poskytovatele této služby. Pokud by tato reklamace nebyla vyřízena, má spotřebitel možnost obrátit se na Asociaci poskytovatelů mobilních služeb. Užitečné informace nalezne spotřebitel na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby.

Více k této problematice nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: https://www.dtest.cz/clanek-9764/nastrahy-plateb-mobilem.

Pokud by se jednalo o český subjekt, měl by spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.