Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dceři i přes zablokování strhávají 99kc z vyúčtování.I přes to že poslala stop play.
Prosím o řešení co s tím ať nestrhavaji i když je služba neplatná
|
Tweet |
Subjekt, který je spotřebitelem označen, se nám nepodařilo dohledat. Proto bude stížnost uzavřena pro nedostupnost subjektu.
Službu by mělo být možné okamžitě zrušit. Spotřebitel přitom nemusí ani znát konkrétního poskytovatele, všichni poskytovatelé těchto služeb jsou totiž povinni reagovat na zrušení předplatného formou SMS s textem „STOP“ na pětimístné číslo služby. Toto číslo je shodné s prvními pěti číslicemi telefonního čísla, ze kterého byla SMS odeslána. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.
Pokud by poskytovatel služby takovou SMS ignoroval, může spotřebitel službu reklamovat. To je nutné učinit přímo u poskytovatele této služby. Pokud by tato reklamace nebyla vyřízena, má spotřebitel možnost obrátit se na Asociaci poskytovatelů mobilních služeb. Užitečné informace nalezne spotřebitel na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby.
Více k této problematice nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: https://www.dtest.cz/clanek-9764/nastrahy-plateb-mobilem.
Pokud by se jednalo o český subjekt, měl by spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.