Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Řidič opakovaně nezastavil na zastávce Velké Přílepy - Pražská v rámci spoje 316. Několikrát se mi dokonce stalo, že se mnou řidič viditelně navázal oční kontakt, takže o mně musel vědět, a přesto nezastavil. Řidič jezdí různé časy, takže nemůžu specifikovat přesnou dobu, kdy přijíždí na zastávku Velké Přílepy - Pražská.
Rád bych apeloval na zlepšení kvality a zodpovědnosti řidičů, kteří na lince 316 jezdí.
Děkuji Vám.
Linka 316
Apelace na řidiče na lince 316, aby neignorovali čekající cestující na zastávce Velké Přílepy - Pražská.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.