Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
-Úprava stávající pojistky prostřednictvím Raiffeisenbank jaro 2023
-po dodání všech papíru se nic nestalo ani přes opakované kontaktování
-nový kontakt po 3 měsících tím že znovu vše dodat a na základě vyhodnocení bude nový návrh a že nemám nič platit protože není stanovena cena
-2023 koncem roku smlouva nebyla uzavřena pro nedodani náležitostí
-2024 kontak z pojišťovny že pokud mám zájem ať paní vše pošlu a pošle mi návrh.
-15 ledna smlouva je platná od října nedoplatek přes 8 tisíc moje reakce podání ukončení na pobočce
-za týden že mám přeplatek přes 9tisic
-únor že dlužím za leden a únor 2024
***
-okamžitě ukončení stresujících emailů z vlivem na můj zdravotní stav
-neuctovani žádných nedoplatku jelikož jsem s návrhem smlouvy byl seznámem až v lednu a nesouhlasil jsem s ní přesně podlé ustanovení ve smlouvě jsem podal výpověď
-poslední zplatku původního pojištění jsem naposled platil v lednu před ukončením
|
Tweet |
Domníváme se z popisu stížnosti, že v tomto případě spotřebitel žádal společnost o úpravu pojistné smlouvy, přičemž za pojistné období, ve kterém měla již platit upravená pojistná smlouva, neuhradil dle pokynů společnosti pojistné, jelikož se strany až do ledna roku 2024 nedomluvily na podmínkách a výši pojistného. Jestliže se společnost zavázala, že i v případě vzniku pojistné události v období od října roku 2023 do ledna roku 2024 bude plnit dle podmínek dosud sjednaných, ačkoliv se čekalo na úpravu pojistné smlouvy, společnost plnila svoji povinnost z dosud uzavřené pojistné smlouvy a je oprávněna žádat protiplnění - tedy úhradu pojistného po spotřebiteli. Z popisu stížnost však plyne, že spotřebitel pojistné následně uhradil.
Poněvadž však spotřebitel postupoval dle pokynů společnosti (dočasné pozastavení plateb), nelze po něm požadovat zaplacení částky navíc (např. úroků z prodlení) za to, že pojistné uhradil až zpětně.
UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, info@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.
V případě dalších dotazů se spotřebitel může obrátit na naši telefonickou poradnu na čísle 299 149 009.