Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Nekompetence a nekvalifikovaný personál v pobočce CSas v Hlinsku. Např. neznalost danění úroků, neznalost při podání výpovědi VK,neustále telefonování obsluhy s nějakým poradcem.Z kdysi z výborné pobočky CS zbyla jen vzpomínka na kvalitu poskytovaných služeb.
Tím,že není pokladna a tak i nemožný, dle obsluhy , přesun prostředků na klientem určený účet.Pro důchodce necitlivý odkaz při rušení a výběru peněžních prostředků z rušené VK na nejbližší pobočky s pokladnou a to buď Chrudim nebo Žďár n/ S.
Závěrem konstatují,že úroveň poskytovaných služeb této kdysi všelidové renomované a vyhlášené pobočky CS Hlinsko, brutálním způsobem, díky nekompetentnímu obslužnému personálu hluboce poklesla !!! Bylo by dobré z vaší strany si na místě udělat verifikaci odbornosti personálu, případně jej dovzdělat.
Děkuji a jsem s pozdravem, celoživotní klient tohoto peněžního ústavu.
Jiří Řebíček
Kamenicky
Verifikovat odbornost.
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme se v tomto případě obrátit přímo na společnost Česká spořitelna, a.s. Podněty a připomínky je možné dle dostupných informací předávat společnosti osobně na pobočce, na bezplatné infolince 800 207 207 a na chatu, prostřednictvím internetového bankovnictví George, na e-mailu csas@csas.cz nebo na sociálních sítích České spořitelny.
Poskytované služby společností lze taktéž reklamovat. Více informací k reklamaci u společnosti Česká spořitelna, a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.csas.cz/cs/reklamace-stiznosti.
Česká spořitelna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
Řešení stížností klientů České spořitelny podléhá bankovnímu tajemství a Česká spořitelna má k vyřizování stížností pro naše klienty k dispozici řadu kanálů a také institut Ombudsmana, kam se mohou obrátit všichni klienti, kteří s prvotním řešením v bance nejsou spokojeni.
Klienti nás se svojí stížností mohou kontaktovat:
- emailem na: csas@csas.cz;
- na telefonické lince: 800 207 207;
- osobně na kterékoli pobočce.