Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den,
pomohli byste mi prosim s vyresenim/ reklamaci neopravneneho srazeni castek z cisla meho syna? V minulych stiznostech jsem zjistila,
ze se tu jiz resil uplne stejny pripad, ale nevycetla jsem z toho, jak to bylo vyreseno - stiznost c 55657 (zde tedy najdete podrobny popis).
Poradite mi, jak mohu dalsimu srazeni zabranit a jak situaci vyresit?
Predem velice dekuji,
Mirka Vokounova
neoprávněné stržení částek z čísla 90302 Brain-Teacher (neobjednáno)
Nejlepe vraceni srazenych castek
|
Tweet |
Jestliže společnost obdržela finanční prostředky bez právního důvodu, je povinna je navrátit. V tomto případě by se tak mohlo jednat o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Doporučujeme se se vzniklou situací obrátit na podporu společnosti ComGate Payments, a.s.:
- e-mail: podpora@comgate.cz;
- tel.: 228 224 267.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, obraťte se prosím na naši zákaznickou podporu – tel. 228 224 267, e-mail podpora@comgate.cz. Platbu s vámi dohledají a problém vyřeší. Michal, Comgate
Dobrý den,
Děkuji, poslala jsem zadost na podporu comgate. Uvidíme, jestli se to nějak pohne. Dam vědět.
Děkuji, Mirka Vokounova
Dobrý den, rádi bychom vás požádali o kontaktování naší zákaznické podpory pro podrobnější informace. Můžete nám napsat na e-mail: podpora@comgate.cz nebo zavolat na tel. číslo 228 224 267. Naše zákaznická podpora vám s radostí pomůže s dohledáním detailu platby a vyřešením případného problému. S pozdravem, Tereza z týmu Comgate.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den, omlouvam se, ze pisu az ted. Nicmene Spolecnost Comgate se mi ozvala hned v den me stiznosti (zacatkem unora 2024) a velice rychle a vstricne mou reklamaci vyresili. Komunikovali se mnou po emailu s tim, ze se obrati na uzivatele linky a srazene castky od nej budou vymahat.
Mne poslala spolecnost Comgate veskere srazene platby (asi za 4 mesice) behem 4 dnu od me stiznosti.
S celym vyrizenim jsem velice spokojena a mohu poskytnout pouze kladnou zpetnou vazbu. Jeste jednou dekuji vsem zastnenym, kteri mi pomohli celou zalezitost vyresit (jak tym dTestu, tak tym Comgate)! MV
Dobrý den, děkujeme Vám za skvělou zpětnou vazbu! S pozdravem, Tereza z týmu Comgate.
Hodnocení:
Komentář: Pefektni podpora. Dekuji!