Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.1.2015 jsem si k narozeninam zakoupila v prodejne Swarovski Paladium naramek z kristalovych kamenu.I kdyz jsem zvykla vsechny sperky brat na sebe tesne pred odchodem z bytu a sundavat je pri prichodu cistit a udrzovat,tento sperk se po male dobe noseni/ nenosim kazdy den totez/ oloupal a i zabouseni ktere je do spicky a neni zasazeno do kovu se rozbilo, da se o nej i skrabnout.
16.6.2015 jsem sla do prodejny a uplatnit reklamaci.
Slecna me obvinila z toho , ze jsem si to zpusobila sama, otlucenim o stul, ci jiny predmet,oponovala jsem ji, ze je to naramek, ze se nosi ale zadna prace se s nim neprovozuje.Mam i jine sperky od teto firmy, zachazim s nimi opatrne.
Ale jeji verdikt znel jasne:udelala jste si to sama...Jedine, co pro me muze udelat je to,ze by me mohla vymenit tento za novy , pokud ho ale budou mit.Sla se podivat, ale pry jejich vyroba uz skoncila.N a sepsani reklamace jsem ale trvala i kdyz me slecna upozornila, ze je to zbytecne-
Do vyjadreni napsala, ze odpadany, kousky barvy kristalu, jeden naruseny kristal, .Do ctyr dnu jsem mela vyjadreni , ze moje reklamace byla zamitnuta ze povrch kristalu byl narusen vinou jineho produktu, sily, sperk nese znamky znecisteni, vady , ktere na nem vznikly jsou v dusledku nespravne manipulace.
Nejsem si vedoma niceho nespravneho.
Pamela:BRACELET BV 5017066
Pozaduji vraceni penez za tento sperk.Pokud by se toto nevyresilo takto, budu se obracet na soudniho znalce.
Jsem presvedcena, ze jsem udelala vse, aby tento sperk me poslouzil dele nez pul rok,.JInak ted ho nenosi, je v sacku ulozen a mam pocit , ze jsem byla oklamana.
|
Tweet |
Prodejce odpovídá za bezvadnost zboží při převzetí. Jestliže reklamaci neuznává, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. V posudku by se znalec měl zaměřit na existenci a povahu vady a také by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Se znalcem se doporučujeme předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel nárok na úhradu nutných nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly, a právo na řádné vyřízení reklamace. V případném soudním sporu se také vylepší důkazní postavení spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.