Společnost


Swarovski Bohemia spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7447Neuznana reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2015, před 9 lety

Lenka Umačená

Znění stížnosti

Dne 9.1.2015 jsem si k narozeninam zakoupila v prodejne Swarovski Paladium naramek z kristalovych kamenu.I kdyz jsem zvykla vsechny sperky brat na sebe tesne pred odchodem z bytu a sundavat je pri prichodu cistit a udrzovat,tento sperk se po male dobe noseni/ nenosim kazdy den totez/ oloupal a i zabouseni ktere je do spicky a neni zasazeno do kovu se rozbilo, da se o nej i skrabnout.
16.6.2015 jsem sla do prodejny a uplatnit reklamaci.
Slecna me obvinila z toho , ze jsem si to zpusobila sama, otlucenim o stul, ci jiny predmet,oponovala jsem ji, ze je to naramek, ze se nosi ale zadna prace se s nim neprovozuje.Mam i jine sperky od teto firmy, zachazim s nimi opatrne.
Ale jeji verdikt znel jasne:udelala jste si to sama...Jedine, co pro me muze udelat je to,ze by me mohla vymenit tento za novy , pokud ho ale budou mit.Sla se podivat, ale pry jejich vyroba uz skoncila.N a sepsani reklamace jsem ale trvala i kdyz me slecna upozornila, ze je to zbytecne-
Do vyjadreni napsala, ze odpadany, kousky barvy kristalu, jeden naruseny kristal, .Do ctyr dnu jsem mela vyjadreni , ze moje reklamace byla zamitnuta ze povrch kristalu byl narusen vinou jineho produktu, sily, sperk nese znamky znecisteni, vady , ktere na nem vznikly jsou v dusledku nespravne manipulace.
Nejsem si vedoma niceho nespravneho.


Produkt

Pamela:BRACELET BV 5017066


Požadované řešení

Pozaduji vraceni penez za tento sperk.Pokud by se toto nevyresilo takto, budu se obracet na soudniho znalce.
Jsem presvedcena, ze jsem udelala vse, aby tento sperk me poslouzil dele nez pul rok,.JInak ted ho nenosi, je v sacku ulozen a mam pocit , ze jsem byla oklamana.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2015 16:44, před 9 lety

Prodejce odpovídá za bezvadnost zboží při převzetí. Jestliže reklamaci neuznává, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. V posudku by se znalec měl zaměřit na existenci a povahu vady a také by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Se znalcem se doporučujeme předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel nárok na úhradu nutných nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly, a právo na řádné vyřízení reklamace. V případném soudním sporu se také vylepší důkazní postavení spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2015 14:18, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.