Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74476Okrádání o peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2024, před 12 měsíci

David Černý

Znění stížnosti

Dobrý den, podávám stížnost na řidiče co jel dne 7.2.2024 přes Hostivice ve Vilkách v 15:42 směr Zličín. Řidič po mě agresivně chtěl abych si koupil lístek za 30kč místo obvyklých 20kč. Mám platnou lítačku a přesné drobné, tudíž mě mohl dát lístek. Počkal jsem si tedy na stejný spoj abych se ujistil jak to je, i když ráno jsem si kupoval taky za 20kč lístek bez problémů, po té co přijela další 336ka jsem se zeptal řidiče kolik mě bude stát dnes cesta na Zličín a pán odpověděl normálně 20kč. Slyšel jsem od ostatních kolegů že se to nestalo po prvé, pro příště pořídím záznam a přepošlu na email.


Požadované řešení

Upozornění řidiči


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2024 09:14, před 11 měsíci

Pokud byla naúčtována vyšší cena za jízdenku bez oprávněného důvodu, mohl by spotřebitel podat reklamaci a žádat vyrovnání ceny.

Stížnost je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2024 16:50, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.