Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, podávám stížnost na řidiče co jel dne 7.2.2024 přes Hostivice ve Vilkách v 15:42 směr Zličín. Řidič po mě agresivně chtěl abych si koupil lístek za 30kč místo obvyklých 20kč. Mám platnou lítačku a přesné drobné, tudíž mě mohl dát lístek. Počkal jsem si tedy na stejný spoj abych se ujistil jak to je, i když ráno jsem si kupoval taky za 20kč lístek bez problémů, po té co přijela další 336ka jsem se zeptal řidiče kolik mě bude stát dnes cesta na Zličín a pán odpověděl normálně 20kč. Slyšel jsem od ostatních kolegů že se to nestalo po prvé, pro příště pořídím záznam a přepošlu na email.
Upozornění řidiči
|
Tweet |
Pokud byla naúčtována vyšší cena za jízdenku bez oprávněného důvodu, mohl by spotřebitel podat reklamaci a žádat vyrovnání ceny.
Stížnost je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.