Společnost


ASKO - NÁBYTEK,spol.s r.o.

Počet nahlášených stížností:54
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#74482Skladník

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2024, před 11 měsíci

Pavla Meluzinová

Znění stížnosti

Dobrý den, včera jsem si zaplatila rošt v Čakovicich s tím, že si ho dnes odvezu .Zajistila jsem si dopravu. Jenže bylo řečeno,že rošty nejsou ale na internetu byly. Paní se mi omluvila, ale nejvíce mi vadí, že zase musím řešit dopravu. Zítra mi pouštějí na víkend partnera z nemocnice a musím mu zajistit podmínky. Neměla by se tato chyba opakovat. MELUZINOVÁ ***,-418


Produkt

Služba skladu neřešila


Požadované řešení

Poprvé jsem se setkala s touto pro mě nepříjemnou situací jenom chci upozornit, že na rozdíl od skladníka mám větší přehled co máte na skladě


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2024 09:55, před 11 měsíci

O možném vyzvednutí zboží ze skladu by měl být spotřebitel řádně informován. Jestliže spotřebitel dorazil do skladu po předchozím upozornění, že je možné si rošty vyzvednout, a tam až zjistil, že rošty nejsou připraveny k vydání, je možné uplatnit reklamaci.

Dle našeho názoru může spotřebitel požadovat proplacení cestovních nákladů. Pro výpočet náhrady za používání motorových vozidel se, pro absenci právní úpravy v oblasti spotřebitelského práva, používá analogicky předpisů pracovního práva. V těch se stanoví, že sazba základní náhrady za 1 km jízdy činí nejméně u osobních silničních motorových vozidel 5,60 Kč (viz § 1 písm. b) vyhlášky č. 398/2023 Sb.).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2024 13:57, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.