Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Doposud nepřišly peníze na účet za zboží, které zákazník vyzvedl již 1. 2. 2024!!!! Píšou že do 10 pracovních dnů. Děláte si jako *****?!!! Co tak dlouho trvá!!! Jsem velice nespokojen a už to začnu řešit to není možný!!! Zásilkovnu budu všude nedoporučovat!!!!
Pokosová pila einhell
Reakce by měla vypadat jakkoliv, čekání na platbu 10 pracovních dní není to trošku moc!!!?
|
Tweet |
V tomto případě si nejsme jisti, zda se jedná o vztah spotřebitele s podnikatelem. S ohledem na povahu naší služby to však budeme předpokládat.
V obchodních podmínkách služby Mezi námi je uvedeno, že doběrečné které bylo převzaté v České republice a Slovenské republice bude odesílateli poukázáno do deseti pracovních dní, ode dne převzetí doběrečného od příjemce, pokud je doběrečné poukazováno na bankovní účet odesílatele v rámci státu, ve kterém bylo vybráno.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Vokroji, dobírky vyplácíme podle všeobecných obchodních podmínek nejpozději do 10 pracovních dnů. Pokud byla zásilka předána příjemci 1. 2. 2024, lhůta pro vyplacení doběrečného ještě neuplynula. Věříme, že vše proběhne, jak má, a peníze dojdou ve stanovené lhůtě na váš účet. Nikola, tým Zásilkovny
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.