Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74486Řidiči mhd Liberce nerespektují jízdní řády

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2024, před 11 měsíci

Martin Sýkora

Znění stížnosti

Dobrý večer, jelikož mi už dochází nervy s řidičema tady v Liberci, nehodlám být ani zdvořilej.

Chodím z práce na zastávku Doubi obilná, bus č.20 (směrem do centra). Jak je možný že ve dnech 6.3. a 7.3. měl bus zpoždění asi 7 min a dnes (tj 8 3.) odjel ze zastávky 23:08?! Kam sakra spěchal? Ještě mě musel vidět jak jdu po krajnici na zastávku. Ne on ujede..

Má odjíždět 23:10, to je takovej problém to dodržet do p..? Ještě ke všemu takhle večer, kdy prší a jediný co mi zbude je jít pěšky 5 km domů.

Drahý jizdný si platím a řídiči si jezdí jak chcou ...kde sme ?? Prosím řekněte těmto řidičům něco nebo je rovnou vyhoďte. Díky


Požadované řešení

Sam nevím...proškolení řidičů?vysvětlit jim že jsou v práci a jízdní řády nejsou jen čísla na kusu papíru. Nebo rovnou vyhodit a nasadit schopný řidiče


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2024 07:07, před 11 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost je tak vhodné směřovat na e-mail dpmlj@dpmlj.cz společnosti Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2024 16:49, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.