Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý večer, jelikož mi už dochází nervy s řidičema tady v Liberci, nehodlám být ani zdvořilej.
Chodím z práce na zastávku Doubi obilná, bus č.20 (směrem do centra). Jak je možný že ve dnech 6.3. a 7.3. měl bus zpoždění asi 7 min a dnes (tj 8 3.) odjel ze zastávky 23:08?! Kam sakra spěchal? Ještě mě musel vidět jak jdu po krajnici na zastávku. Ne on ujede..
Má odjíždět 23:10, to je takovej problém to dodržet do p..? Ještě ke všemu takhle večer, kdy prší a jediný co mi zbude je jít pěšky 5 km domů.
Drahý jizdný si platím a řídiči si jezdí jak chcou ...kde sme ?? Prosím řekněte těmto řidičům něco nebo je rovnou vyhoďte. Díky
Sam nevím...proškolení řidičů?vysvětlit jim že jsou v práci a jízdní řády nejsou jen čísla na kusu papíru. Nebo rovnou vyhodit a nasadit schopný řidiče
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost je tak vhodné směřovat na e-mail dpmlj@dpmlj.cz společnosti Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.