Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#74495Neoprávněné zaúčtování poplatku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2024, před 11 měsíci

Lukyn Putna

Znění stížnosti

Dobrý den měli jsme od Vás objednané věci do bytu pod značkou *** ...jednalo se o postel gauč a konferenční stolek. Při dovozu jsme zvolili odvoz starého nábytku s likvidací a montáží téhož dne. Na prodejně nás ujistili že to bude v jeden den hotové....Při dovozu jsme museli demontáž udělat sami a po odvezeni ještě vyhodit papírové krabice a bordel který byl po Vašich zaměstnanců....následně jen udělali gauč a odjeli s tím že montáž dělá jiná firma tak jsem čekali dva dny a spali na zemi kdy jsme čekali na montéry...po příjezdu rozbalili postel a konferenční stolek a po montáži nechali bordel a odjeli s tím že to oni nedělají takže jsme opětovně vyhazovali bordel do sběrného dvora....přitom jsme měli zaplacené vše dle dohody na prodejně s tím že nás ujistili že i odpad z věcí dovezených taky vyhodí...Celkově přístup úplně jiný než byl dohodnuto na prodejně...toto jednání u nás vzbudilo dojem zda do budoucna budeme objednávat další věci z Vaši prodejny...


Požadované řešení

Myslíme jsi že by bylo vhodné nám vrátit poplatek za likvidaci a odnos bordelu....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2024 10:21, před 11 měsíci

Pokud objednaná služba neodpovídala objednávce, je vhodné ji reklamovat. V rámci reklamace může spotřebitel mimo jiné žádat přiměřenou slevu z ceny.

Práva z vadného plnění je kupující oprávněn uplatnit u prodávajícího prostřednictvím elektronického formuláře (https://www.sconto.cz/reklamacni-protokol), dopisem, e-mailem na reklamace@sconto.cz nebo osobně v sídle prodávajícího nebo v kterékoli provozovně (prodejně) prodávajícího v České republice během otevírací doby.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2024 14:09, před 10 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2024 19:58, před 8 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.