Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#7451Nedodane zbozi v terminu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2015, před 10 lety

karel emingr

Znění stížnosti

-prisla mi sms balik bude dorucen 17-21h volam ridici ten mi to nebral kdyz sem se konecne po 21h dvolal rekl mi ze uz neprijede ze uz jel na centralu tak si asi zlidi delaj srandu uz sou horsi nez posta


Produkt

40381459173 c baliku


Požadované řešení

nechci si jenom stezovat kdyz sm se ridici nedovolal mohl dat vedet ze neprijede cas cekani na balik vpatek odpoledne se da vyuzit jinak


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2015 19:51, před 10 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2015 15:10, před 9 lety

Společnost PPL CZ s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.