Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74527Neopávněně naúčtovaný poplatek za zboží, které jsem neobdržel, výhružka exekučním vymáháním.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2024, před 11 měsíci

Ing. Jan Kotásek

Znění stížnosti

Telefonicky jsem 1x souhlasil se zasláním vzorku ponožek a pracích ubrousků od firmy STANDER.
Telefony byly neaktivní, ani mailem je nebylo možné kontaktovat jelikož mail nebyl uveden, nevyžádanou zásilku zboží jsem jednou zaplatil 22.6.23 na účet 7030202/0800. Od té doby chodily výzvy k zaplacení dalších zásilek, ty ovšem jsem nikterak neobdržel ani podpisem převzetí , nyní je na mě vymáháno penále a hrozí Stander exekucí pokud neuhradím částku s penále - 800 kč za vymáhání , celk. částka k úhradě 1208 kč. Toto celé dvakrát - pod čísly případu *** a ***. Dokonce upomínka šla i na adresu jiného pana Kotáska ve Vítkově, který mi telefonoval, ať si pro dopis přijdu. Co když i toto nevyžádané a nikdy mnou objednané zboží chodilo na jiné adresy, pokud je vůbec firma Stander odeslala. Neexistují doklady převzetí těchto fiktivních zásilek. I přesto mě obtěžují, hrozí exekucí. Psal jsem jim do POBox 025,Praha 025,255 53,s dodejkou, že vypovídám jejich nevyžádané zásilky s okamžitou platností a žádost o výmaz osobních údajů z databaze Stander. Dokonce je zajímavé, že jsem reklamačním řízením musel žádat o kopii dodejky, která mi také do schránky nedorazila, přesto, že u České pošty bylo doporučené psaní s dodejkou uhrazeno. Následně mám v ruce kopii pošty, že zásilku z POBoxu vybrala zodpov. osoba p. H. Mám se obracet na Policii?
Ing. Jan Kotásek, ***


Požadované řešení

Anulování fiktivního dluhu u firmy Stander za nevyžádané a nedoručené zboží, výmaz osobních údajů s ohledem na GDPR ,jako je jméno příjmení, adresa bydliště, telefonní číslo, Doklad o tom, že věc nepostupují k exekučnímu řízení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2024 12:48, před 11 měsíci

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na adrese P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00 a upozornit společnost na to, že spotřebitel již za zboží zaplatil a že si nic dalšího neobjednal, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit.

Spotřebiteli doporučujeme, aby možný závazek taktéž preventivně vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů, aby spotřebitel již nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami, a to ideálně doporučeným dopisem s dodejkou na adresu uvedenou výše. V případě sporu bude mít spotřebitel v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Výpověď smlouvy, resp. odstoupení od smlouvy neznamená uznání jakéhokoliv závazku vůči společnosti.

K výmazu osobních údajů:
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2024 09:49, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.