Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Ako je možné, že triedou relax cestujú psy????? Je to maximalne nepriateľské voči ostatným, pes celu cestu brechal a smrdel, za tieto peniaze si vôbec neprajem sedieť v blízkosti nejakého psa!!
Brečtanom psa
Žiadne zvieratá vo vlaku by nemali bxt povolené a už vôbec nie vo vyšších triedach!
|
Tweet |
Dle dostupných informací cestující může vzít s sebou do vozidla spoje kategorie Rj drobná domácí a jiná malá zvířata, pokud tomu nebrání zvláštní předpisy, není-li jejich přeprava ostatním cestujícím na obtíž a jsou-li uzavřena v klecích, koších nebo jiných vhodných schránkách s nepropustným dnem po celou dobu jízdy (s výjimkou vodicích a asistenčních psů). Ve spojích kategorie R je možné, vedle výše uvedeného, přepravovat psa i na vodítku s náhubkem v doprovodu cestujícího staršího 15 let a pod jeho dohledem, a to pouze v tarifní třídě Low cost (2. tř.).
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Stížnost je možné směřovat ke společnosti i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.