Společnost


SPLENDITOS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74533Podvod při sjednání návštěvy v bytě, zneužití databáze Zepter ve prospěch osoby bez identifikace ("ten pán co u Vás byl").

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2024, před 11 měsíci

Marie Němcová

Znění stížnosti

Podvod jednatele firmy Splenditos,s.r.o za účelem zmocnění se finančních prostředků seniorní rodiny, nejlépe zdravotně postižených a transfer části těchto prostředků do druhé firmy Lastenar, s.r.o., kde je rovněž jednatelem výše uvedená osoba (9.8.2023).
Postup – porušení zákona na ochranu osobních údajů (zneužití databáze Zepter) kde jednatel Splenditos působí jako obchodní zástupce). Po nalezení adresy z Zepteru vyšle další osobu do našeho bytu(údajný prodejce – bezejmenný, nazývaný vysílaným jednatelem Splenditos „ten pán“). V našem bytě „ten pán“ navozuje atmosféru, že je prodejce masážního přístroje RT_2022.
Po mém požadavku na jednatele Splenditos zrušit neplatnou smlouvu (prodej v bytě, nevyplněná druhá strana smlouvy, atd.) mne jednatel Splenditos informuje, že prodejce „ten pán“, co Vám prodal výrobek Vám peníze vrátí (15.000) výměnou za nepoužívaný produkt RT_22. Důvod k zatajení jména údajného prodejce zřejmě byl.
Hned po mé žádosti o dohodu o finančním vyrovnání (vrácení 15.000 výměnou za nepoužívaný přístroj)mne e-mailem jednatel Splenditos informoval, že transakce se co nejdříve uskuteční. Bylo to dne 7.6.2023.
Od té doby mně zaslal Jednatel firmy Splenditos řadu e-mailů s neustálým odsunování splnění slibu a od doby kolem vložení 100.000 Kč do další své firmy Lastenar,s.r.o se již neozval. Krátce před touto dobou mi vesele telefonicky oznámil „taky Vám třeba nedám nic!“
Žádám o vrácení 15.000 Kč + úrok za příslušný počet měsíců.

Zdravím
Marie Němcová
PS: Příloha :
1 Avizo, že peníze dostanu poslední týden v červnu (7.6.2023,)
2) můj souhlas s transakcí (7,6,23)
3) ujištění, že peníze rozhodně dostanu (4.9.2023)


1.) um: 07.06.2023 13:16
> Předmět: Re: žádost o odstoupení od kupní smlouvy + smlouva se Splenditos

Dobrý den.
Poslední týden v Červnu se u vás zastaví pán který u vás byl.
Vrátí vám peníze a převezme zpět výrobek.
Hezký den
Splenditos s.r.o.
Roman Florus

2.) Můj souhlas s transakcí
) > Od: "Marie Nemcova" <***>
> Komu: splenditos@email.cz
> Datum: 07.06.2023 19:32
> Předmět: Re: žádost o odstoupení od kupní smlouvy + smlouva se Splenditos
>
Dobrý den,
děkuji za informaci. Platí.

Zdravím

Marie Němcová


3) ujištění, že peníze rozhodně dostanu:

> Od: splenditos@email.cz
> Komu: "Marie Nemcova" <***>
> Datum: 04.09.2023 11:37
> Předmět: Re: Fwd: Re: žádost o odstoupení od kupní smlouvy + smlouva se Splenditos
>
Dobrý den
Po dnešním tel. hovoru vám jménem společnosti Splenditos s.r.o. slibuji že daný závazek uhradím do 30.9 2023.
Děkuji za pochopení
R.F.
Splenditos s.r.o.


Produkt

Produkt - masážní přístroj RT_2022" za 15.000 Kč. Předražený, bez návodu, informace, že brzy vyjde kniha (dosud nic).


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz (15.000 Kč), včetně úroků z prodlení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2024 13:38, před 11 měsíci

Před uzavřením kupní smlouvy by měl podnikatel sdělit spotřebiteli údaje uvedené v § 1811 odst. 2 občanského zákoníku (např. své kontaktní údaje, označení zboží a jeho vlastností).

Při koupi zboží mimo obchodní prostory má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, do 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Pokud tak nemohl učinit z důvodu absence kontaktních údajů, domníváme se, že tak lze učinit i dodatečně po jejich obdržení. Stejně tak lze od smlouvy odstoupit i později (max. 1 rok) v případě, že nebyl o tomto právu poučen.

Jestliže podnikatel slíbil spotřebiteli navrácení peněžních prostředků, je povinen tak učinit. Podnikatele je možné vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Spotřebiteli doporučujeme se s touto situací obrátit i na Policii ČR, která by mohla jednání společnosti prověřit.

Dle přílohy č. 1 písm. q) zákona o ochraně spotřebitele by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku. Spotřebiteli tak doporučujeme se obrátit i na Českou obchodní inspekci, která vykonává dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele (www.coi.cz/podatelna).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2024 12:20, před 10 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2024 11:33, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2024 10:54, před 7 měsíci

Spotřebitelka nás po uzavření stížnosti požádala o přiložení následujícího vyjádření:

"Dobrý den,
díky za informace (stejné jako dne 12.2.2024).
Případ již běží téměř dva roky (od 1. kontaktu s DT), a taťka s mamkou Florusovi se mohou veselit a hrát si na Superpodnikatele neboť ví,že život není o vzdělání a o tom, čím kdo přispěl naší zemi a lidem, ale o tom „vyznat se“. Získat informace od „galerky“, kde jsou rezervy ve vymahatelnosti zákona, atd. Šikovné se nechat se zaštítit bohatou firmou (např. Zepter, ochránkyně p.Floruse: „nikdy jsem žádný spor neprohrála, to si ověřte!!!“) a pak už jen kasírovat a vysmívat se. Obávám se, že jde o partičku, kterou ani smrt nezastaví! Každopádně mi spolupráce s D-Testem pomohla, abych aspoň ve vyšším věku přehodnotila své postoje a přijala opatření, která učiní Floruse nezapomenutelným.
Jistě musím provést škrty ve výdajích. Kdysi jsem založila organizaci, jejíž hlavní náplní je dobročinnost/charita. Léta plynula a pravidelně jsem pomáhala. Bohužel, situace je taková, že jsem díky p. Florusovi musela přehodnotit tyto postoje k druhým, dokonce i k nastartování systému, který měl být pro potřebné trvalou garancí pomoci. Proto tam „ten pán“ u nás civěl na zeď s mými vyznamenáními, často ze zahraničí. Tam se mu navždy zřejmě zatemnil mozek a obsese asi propukla v plném rozsahu. Netušil, že je to za obětavou pomoc. Velice to ublížilo našemu zdraví, zejména manželovi, který se obviňuje, že mne připravil o 15.000 Kč a nechal se obelstít pokleslým rádoby podnikatelem. Psala jsem p.Florusovi, že je manžel velmi nemocen (tehdy ještě chodil, kolem vánoc), aby dal vše do pořádku. Ale on jen lhal a spekuloval s daty předání peněz. Bohužel mj. s depresí už manžel možná dožije. Lékařka na klinice mne požádala, abych byla připravena na nejhorší... Jsme si vědomi toho, že za vše se platí! Tak Florus si může udělat si s mamkou banket! Zaručuji, že důsledky jeho činu nebudou po léta zapomenuty!

Zdravím a děkuji za pochopení mého psychického stavu!

Marie Němcová"


S ohledem na výše uvedené stížnost ponecháváme uzavřenou pro nereakci subjektu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.