Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#74535Nepoživatelné mandarinky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2024, před 11 měsíci

Tomáš Mikuš

Znění stížnosti

Dobrý den 5.2.2023 jsem zakoupil v obchodě Billa (Vavřenova 1172/12, 14200 Praha 4 - Braník) mandarinky. Na první pohled vypadaly velice dobře a byly za velice příznivou cenu cca 25 Kč/kg. Problém byl, že uvnitř byly zcela vyschlé a nepoživatelné a to ani jediná z celkového počtu asi 9ks. Mě nevadí ani tak finanční ztráta, ale co mě skutečně vadí je pohrdání zákazníkem. Domnívám se, že odpovědná místa věděla jakou "kvalitu" dováží a že tedy svým zákazníkům nabízí doslova odpad vhodný maximálě na kompost. Výrazně nízká cena a lákavý vzhled tak nebyl nějakým omylem, ale kalkulem. Dělá to na mě dojem, že toto je pověstná špička ledovce, bohužel standardního přístupu, který spočívá v tom že lidem v České republice je možné prodávad odpad, který se neprodá v Německu. Buďte tak laskaví, vyvoďte z toho odpovědnost a ukončete tento oslova dehonestační způsob chování, ke svým zákazníkům.
s pozdravem Tomáš Mikuš


Produkt

mandarinky


Požadované řešení

Omluvný dopis s vysvětlením důvodů, proč k tomuto pochybení došlo, kde zklamala kontrolní činnost popsat jakou cestou se tyto mandarinky dostaly ze stromu od pěstitele až do obchodu v Praze včetně časové osy a především opatření, která by měla podobným excesům předcházet. Věřím, že v tomto případě nebudu zdaleka jediným stěžovatelem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2024 11:02, před 11 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.2.2024 07:53, před 11 měsíci

Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stžínosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2024 14:20, před 10 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2024 13:33, před 9 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.