Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den 5.2.2023 jsem zakoupil v obchodě Billa (Vavřenova 1172/12, 14200 Praha 4 - Braník) mandarinky. Na první pohled vypadaly velice dobře a byly za velice příznivou cenu cca 25 Kč/kg. Problém byl, že uvnitř byly zcela vyschlé a nepoživatelné a to ani jediná z celkového počtu asi 9ks. Mě nevadí ani tak finanční ztráta, ale co mě skutečně vadí je pohrdání zákazníkem. Domnívám se, že odpovědná místa věděla jakou "kvalitu" dováží a že tedy svým zákazníkům nabízí doslova odpad vhodný maximálě na kompost. Výrazně nízká cena a lákavý vzhled tak nebyl nějakým omylem, ale kalkulem. Dělá to na mě dojem, že toto je pověstná špička ledovce, bohužel standardního přístupu, který spočívá v tom že lidem v České republice je možné prodávad odpad, který se neprodá v Německu. Buďte tak laskaví, vyvoďte z toho odpovědnost a ukončete tento oslova dehonestační způsob chování, ke svým zákazníkům.
s pozdravem Tomáš Mikuš
mandarinky
Omluvný dopis s vysvětlením důvodů, proč k tomuto pochybení došlo, kde zklamala kontrolní činnost popsat jakou cestou se tyto mandarinky dostaly ze stromu od pěstitele až do obchodu v Praze včetně časové osy a především opatření, která by měla podobným excesům předcházet. Věřím, že v tomto případě nebudu zdaleka jediným stěžovatelem.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stžínosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.