Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
podle zákona a vašich pravidel českých drah. je nesmysl platit platit přirážku když je ve staniční budově, přepážka pokladny uzavřena, protože mají nastavenou svoji otevírací dobu, pravidla zní takto jestli je ve staniční budově přepážka pokladny uzavřena, tak cestující neplatí přirážku. apelujte na to že nebudu sám kdo si bude stěžovat. léta roky to tak fungovalo bude to fungovat pořád. Z lidí děláte jen blbce a děláte to neustále. Děláte chybu , a je to problém který je potřeba vyřešit. S pozdravem Beck Jiří
viz popis stížnosti
nedělejte chybu neustále
|
Tweet |
Jízdenku lze zakoupit v železniční stanici u pokladní přepážky nebo výjimečně i mimo pokladní přepážku, ve vlaku u pověřeného zaměstnance ČD, v jízdenkovém automatu, v e-shopu ČD, v aplikaci Můj vlak, prostřednictvím operátora CZS jako TeleTiket nebo u smluvních prodejců.
Dle smluvních přepravních podmínek společnosti vystaví, v případě odbavení ve vlaku, pověřený zaměstnanec ČD jízdné s manipulační přirážkou po nástupu v obsazené stanici (tj. stanice s funkční výdejnou jízdenek). Manipulační přirážku však neplatí držitelé průkazu ZTP nebo ZTP/P ani ve stanici s otevřenou pokladnou.
Nákup jízdenky u průvodčího je tedy možný obecně bez přirážky, pokud spotřebitel jede ze stanice, ve které nebyla otevřená pokladna. Jinak je nutné zaplatit navíc manipulační přirážku 50 Kč.
Pokud se tedy spotřebitel domnívá, že je v právu, může ohledně vzniklé situace kontaktovat České dráhy, případně jim dát podnět pro zlepšení služeb.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.