Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#74538Špatné načtení slev

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2024, před 11 měsíci

Janina Havlasová

Znění stížnosti

Dobrý den 10.2.2024 jsem byla nakupovat v OC Opatov. Po zaplacení částky jsem zjistila,že mi byl špatně zaúčtován sýr
Gouda 34-, Kč místo 19.90 -,. U poklady mi vrátili peníze.
Doma ještě jednou při kontrole jsem zjistila, že pomeranče místo 19,90 Kč bylo markováno 29,90 Kč a bageta na kterou byla sleva byla účtována plnou cenou, tedy 48,50 místo 14,85.
Jelikož chodím o berlích už jsem se zpátky nevracela bohužel se mi to stalo již několikrát.
Proč se musí aktivovat slevy, když to nefunguje.


Požadované řešení

Na tomto nákupu jsem prodělala 42-, Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2024 14:08, před 11 měsíci

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.2.2024 07:08, před 11 měsíci

Dobrý den, paní Havlasová, mrzí nás, pokud Vám sleva nebyla aplikována. Doporučujeme si v aplikaci zkontrolovat, zda karta byla načtena. V případě, že ano, kontaktujte prosím nás zákaznický servis na čísle 210 023 400 nebo přes webový formulář, který naleznete na našich stránkách. Kolegové s Vámi situaci prověří. S pozdravem Tým Lidl

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2024 13:54, před 10 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2024 16:55, před 9 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.