Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dříve se mi stávalo, že jsem z krabičky musela cca 5 cigaret vždy vyhodit, jelikož nešly nacpat do zařízení, nebo šly, ale pokrčily se a pak zařízení nefungovalo, cigarety netahaly.
Pak byl jednu dobu klid, vyhodila jsem třeba 2.
Nyní už mám čtvrtý karton, kde vyhodím cigaret 8-10.
To už je pro mě tedy až příliš. Krabička stojí tolik peněz a já mám pulku jen tak vyhodit ?
Žluté heety
Řešení zřejmě neexistuje. Cigarety asi reklamovat nepůjdu. Přijde mi, že to vaše společnost dělá schválně, jelikož cigarety reklamovat nějakým způsobem nejdou a jelikož se jedná o produkty, na kterých si lidé vytvoří závislost očekáváte, že díky tomuto budou lidé kupovat více a více.
Přijde mi to hrozně sprosté z vaší strany. Proto pro mě jediné řešení je přechod na jinou značku zahrivaneho tabáku, jako to udělalo nebo se chystá udělat spousta lidí z mého okolí, protože tohle je podle mě už vrchol a šílený podvod.
Děkuji, Podaná
|
Tweet |
Podle § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že pokud zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti a nehodí se k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle užívá, je věc vadná. V takovém případě je vhodné, aby ji spotřebitel reklamoval.
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.
Dle § 2172 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se práva z vady zásadně uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. Dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platí, že prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků a nabízených služeb, případně i v místě nebo sídle podnikání.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.