Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den. Počátkem července jsem na zkušební dobu jednoho měsíce zakoupil prostřednictvím mé platební karty zkušební členství v seznamce BE2. S tím, že pokud členství zruším 14 před vypršením, bude ukončeno. Jinak je automaticky prodlouženo o 3 měsíce. Jenže firma nastavila své stránky tak, aby během těch 14 dní nebylo možno členství zrušit. Veškeré mé snahy o zrušení včas byly marné. Kartu jsem zablokoval,a nyní jsem obdržel následující výhrůžku.
be2 logo
Vaši poslední platbu se nezdařilo zpracovat
Váš účet byl tudíž dočasně zablokovaný
Objednali jste si tento typ členství
3 měsíce/měsíců
Fakturace v celkové výši 2.544 Kč
(včetně jednorázového transakčního poplatku ve výši 297 Kč za nezdařenou platbu)
Jakožto VIP člen jste s be2 uzavřeli obchodní vztah a jste tudíž povinni realizovat všechny platby, s tímto související, a to až do vypršení sjednaného období. Z Vašeho účtu žel ale i přesto nebylo možné stáhnout poplatek za poslední členství.
Aktualizujte prosím svá platební data
Kreditní karta [Master Card ] [Visa Card ]
Číslo karty:
Jméno majitele účtu:
Datum platnosti:
/
CVC :
Uložit
a obnovit členství
Naše Všeobecné obchodní podmínky jsou platné.
Pokud jste s našimi službami spokojení, nemusíte vůbec nic dělat. Vaše VIP členství bude obnovené automaticky. 3 měsíce/měsíců VIP členství, které jste si zakoupili, bude automaticky obnovené na období 3 měsíce/měsíců (2.247 Kč). Své stávající VIP členství můžete vypovědět v souladu s výpovědní lhůtou: 14 days.
Co se stane v případě, že platbu neuhradím?
Nejdříve je potřebné jistý čas počkat v zájmu umožnění kontaktu z Vaší strany ve snaze o vyřešení vzniklých potíží. Následně jsou všechny stávající dlužné úhrady předány k řešení společnosti pro vymáhání dlužných poplatků. Tímto může být ohrozena Vaše finanční důvěryhodnost.
© 2005-2015 be2 s.a.r.l., Luxembourg
Chci okamžitě zrušit členství a neplatit za služby, které jsem podle zmíněné podvodné firmy nucen hradit. Nehodlám se stát žádným finančním vazalem podvodníků.
|
Tweet |
Služby, se kterými je spojen zpoplatněný smluvní vztah, se prodlužují o stejnou již dříve smluvně sjednanou dobu trvání závazku, pokud spotřebitel smlouvu nevypoví během výpovědní lhůty před uplynutím smluvní doby. Zpoplatněný smluvní vztah musí být dle obchodních podmínek vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy - nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty.
Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu je účinná jen v případě, že bude podána formou výslovného, písemného prohlášení. Ačkoliv tuto podmínku považujeme ve spotřebitelských smlouvách za nepřiměřenou, jedná se o jediný spolehlivý způsob, jak spotřebitel může vypovězení smlouvy později prokázat. Doporučujeme spotřebiteli, aby z důvodu opatrnosti výpověď zaslal písemně v souladu s podmínkami služby. Výpověď je žádoucí zaslat s dodejkou a uložit si kopii výpovědi. Tímto způsobem spotřebitel bude moci prokázat, že službu řádně vypověděl a nemělo by tedy dojít k dalšímu strhávání, resp. k prolongaci smlouvy, protože závazek zanikne uplynutím doby, na kterou byl původně sjednán. Pokud spotřebitel smlouvu nevypověděl výše uvedeným způsobem, doporučujeme mu, aby tak učinil a částku dlužnou do této chvíle uhradil, neboť nejspíš nebude schopen prokázat snahu o vypovězení smlouvy z jeho strany a mohlo by tak dojít k načítání úroků z prodlení. Pokud však spotřebitel výpověď zaslal písemně, může tvrzenou skutečnost prokázat podacím lístkem, popřípadě dodejkou.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme též spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:
Děkujeme za Váš email. Váš případ byl již přezkoumán a rádi bychom Vás v dané souvislosti informovali, že souhlasíme se zrušením Vašeho VIP členství na stránce be2. V budoucnu Vám již tedy nebudou z naší strany strženy žádné členské poplatky či zasílány požadavky na úhradu členství. Automatická prolongace Vašeho VIP členství byla vypovězená/ zrušená a Váš profil byl uvedený do režimu "členství bez VIP statusu". Mějte prosím na paměti, že Váš profil je i nadále aktivní. Pokud si budete přát svůj profil definitivně smazat, učiňte tak prosím prostřednictvím následujícího postupu (respektive v dané souvislosti kontaktujte naše Zákaznické centrum): 1) Přihlašte se prosím do svého profilu.2) Na horní liště klikněte na sekci "Můj profil" a následně na sekci "Nastavení".3) V rámci sekce "Nastavení" (po zadání svého přístupového hesla) klikněte na tlačítko "Status profilu" – "Upravit“ a následně na tlačítko "Smazat". Váš profil bude po stisknutí tohoto tlačítka definitivně vymazán.
Rád bych věděl, zda je možné důvěřovat tomu, co Vám BE2 zaslala. Není tam podpis ani žádné jméno. S pozdravem A.Tolčinský
Spotřebitel může požádat společnost o zaslání výše uvedeného sdělení oficiální formou pro případ budoucího sporu.
Dáváme nyní prostor k reakci společnosti.
ID : d8c375e9552aa4e4b01778ec
Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:
Děkujeme za Váš email. Váš případ byl již přezkoumán a rádi bychom Vás v dané souvislosti informovali, že souhlasíme se zrušením Vašeho VIP členství na stránce be2. V budoucnu Vám již tedy nebudou z naší strany strženy žádné členské poplatky či zasílány požadavky na úhradu členství. Automatická prolongace Vašeho VIP členství byla vypovězená/ zrušená a Váš profil byl uvedený do režimu "členství bez VIP statusu".
S pozdravem,
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
_________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Žádáme spotřebitele o potvrzení, zda v případu bylo skutečně dosaženo nápravy.
Spotřebitel již nevyužil možnosti se k případu vyjádřit, stížnost proto uzavíráme.