Společnost


AutoESA a.s.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#74592Domluva schuzky na auto které bylo již prodáno!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2024, před 11 měsíci

Jan Liszok

Znění stížnosti

podávam stižnost na společnost auto esa kdy na planovanou schuzku 21:00 mi bylo voláno 20:15 zda se dostavím poté asi hodinu po přijezdu mi bylo řečeno že auto je již prodané a čeká jen na převoz do pardubic


Produkt

kupě auta


Požadované řešení

odškodnění


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2024 14:25, před 11 měsíci

Obecně při rezervaci zboží (či prohlídky vozidla) spotřebitel počítá s tím, že po prohlídce bude možné zboží zakoupit, popř. pokud by již zboží před prohlídkou bylo prodané, měl by prodávající spotřebitele kontaktovat, že toto zboží již není k dispozici.

Máme za to, že by spotřebiteli, který nebyl řádně informován společností o skutečnosti, že automobil již je prodaný a vydal se tak do prodejny zbytečně, měly být uhrazeny náklady, které mu vznikly cestou na prodejnu společnosti.

Pokud má spotřebitel podezření na nekalou obchodní praktiku podnikatele, kterou dle něj dochází k porušování zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět České obchodní inspekci (zde: coi.cz/podatelna).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2024 15:17, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.