Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
podávam stižnost na společnost auto esa kdy na planovanou schuzku 21:00 mi bylo voláno 20:15 zda se dostavím poté asi hodinu po přijezdu mi bylo řečeno že auto je již prodané a čeká jen na převoz do pardubic
kupě auta
odškodnění
|
Tweet |
Obecně při rezervaci zboží (či prohlídky vozidla) spotřebitel počítá s tím, že po prohlídce bude možné zboží zakoupit, popř. pokud by již zboží před prohlídkou bylo prodané, měl by prodávající spotřebitele kontaktovat, že toto zboží již není k dispozici.
Máme za to, že by spotřebiteli, který nebyl řádně informován společností o skutečnosti, že automobil již je prodaný a vydal se tak do prodejny zbytečně, měly být uhrazeny náklady, které mu vznikly cestou na prodejnu společnosti.
Pokud má spotřebitel podezření na nekalou obchodní praktiku podnikatele, kterou dle něj dochází k porušování zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět České obchodní inspekci (zde: coi.cz/podatelna).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.