Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, každý den jsem nucena nastoupit do výtahu u vozovny Brno Komín a projít kolem neuvěřitelného nepořádku - rozmazané lidské či zvířecí exkrementy v přízemí u výtahu. Tento nechutný nepořádek je tam více než měsíc, ptala jsem se už ve vozovně, kdo zodpovídá za pořádek, ale nikdo mi nebyl schopen odpovědět. Kdybych nebyla nemocná (mám 75 roků), zdaleka bych se tomuto místu vyhnula a šla nahoru k zastávce busu 67 pěšky po schodech.
V příštích dnech očekávám návštěvu stejně staré přítelkyně z Berlína a děsím se toho, co si o čistotě v našem městě pomyslí.
Můžete mi prosím sdělit, kdo odpovídá za pořádek v blízkosti vozovny, popř. můžete zajistit úklid, aby se nemusela stydět za naše město?
Předem Vám děkuji za odpověď.
PhDr. Olga Geislerová
***
Žádám o úklid u vchodu do výtahu u budovy vozovny Brno - Komín.
Nechutné lidské či zvířecí exkrementy jsou tam rozmazané již několik týdnů a je to velká ostuda dopravního podniku.
|
Tweet |
Stížnost je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.