Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74607Nechutný nepořádek u vchodu do výtahu v přízemí u vozovny trolejbusů v Brně Komíně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2024, před 11 měsíci

Olga Geislerová

Znění stížnosti

Dobrý den, každý den jsem nucena nastoupit do výtahu u vozovny Brno Komín a projít kolem neuvěřitelného nepořádku - rozmazané lidské či zvířecí exkrementy v přízemí u výtahu. Tento nechutný nepořádek je tam více než měsíc, ptala jsem se už ve vozovně, kdo zodpovídá za pořádek, ale nikdo mi nebyl schopen odpovědět. Kdybych nebyla nemocná (mám 75 roků), zdaleka bych se tomuto místu vyhnula a šla nahoru k zastávce busu 67 pěšky po schodech.

V příštích dnech očekávám návštěvu stejně staré přítelkyně z Berlína a děsím se toho, co si o čistotě v našem městě pomyslí.
Můžete mi prosím sdělit, kdo odpovídá za pořádek v blízkosti vozovny, popř. můžete zajistit úklid, aby se nemusela stydět za naše město?
Předem Vám děkuji za odpověď.

PhDr. Olga Geislerová
***


Požadované řešení

Žádám o úklid u vchodu do výtahu u budovy vozovny Brno - Komín.
Nechutné lidské či zvířecí exkrementy jsou tam rozmazané již několik týdnů a je to velká ostuda dopravního podniku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2024 07:52, před 11 měsíci

Stížnost je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2024 14:37, před 9 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2024 12:20, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.