Společnost


Badoo Trading Limited (seznamka badoo.com)

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74613Založený účet s mojí ukradenou fotkou a údaje klamné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2024, před 11 měsíci

Petra Madejová

Znění stížnosti

Dobrý den dnes my kamarád který je na badoo poslal falešný profil s mojí ukradenou fotkou s facebooku,co si dnes nekdo založil a údaje pod profilem jsou lživé a klamné na badoo nejsem registrovaná a jestli jsem někdy byla tak v dávné minulosti, jak prosím postupovat a co dělat aby byl profil s fotkou smazán? Děkuji


Požadované řešení

Prosím o kontaktování jak se situace bude řešit asi na email baddo nemám email *** děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2024 08:59, před 11 měsíci

Právo k podobizně obsažené v § 85 občanského zákoníku je právem, jehož předmětem je hmotné zachycení podoby člověka. Podmínkou ochrany práva k podobizně je, aby zobrazený člověk byl na základě tohoto zobrazení identifikovatelný. Ten, do jehož práva bylo zasaženo, se může domáhat, aby od takového zásahu bylo upuštěno, tedy aby byla fotografie odstraněna.

Pokud byla uzavřena smlouva:
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Byla-li automatická prolongace sjednána v rámci registračního formuláře (resp. byl-li na ní spotřebitel srozumitelně upozorněn v rámci registrace), a nikoliv pouze v obchodních podmínkách nebo jiném externím dokumentu, je platná.

Spotřebiteli doporučujeme smlouvu (preventivně) vypovědět společně s žádostí o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele. Ukončit závazek by mělo být možné stejným způsobem, jakým závazek vznikl. Pokud tedy ke vzniku postačovala registrace přes internet, není důvod k tomu, aby výpověď musela být zasílána doporučeně poštou, byť to lze doporučit.

Dle informací uvedených na webových stránkách společnosti je možné automatické platby ukončit i prostřednictvím nastavení v profilu zákazníka, a to v sekci "Nastavení platby". Jestliže si spotřebitel předplatné aktivoval pomocí SMS, pak je vhodné následovat instrukce v SMS, které měly být společně s aktivací spotřebiteli odeslány. Spotřebitel může taktéž kontaktovat zákaznický servis společnosti, který je možné nalézt v nabídce Nastavení pod odkazem Zpětná vazba.

Další kontakty na společnost Badoo Trading Limited:
- kontaktní formulář na zákaznickou podporu: https://support.badoo.com/hc/cs/requests/new,
- adresa společnosti: The Broadgate Tower, Third Floor, 20 Primrose Street, London EC2A 2RS.

Společnost je možné kontaktovat i přes sociální sítě.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Spojeném království), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2024 21:53, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.