Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Měla jsem tikat za 100kc výhra 33 tisíc Měl jsem poslední 2 zápasy jeden už mi vychazel a jeden jsem chtěla cashoutovat jenže nešlo to ,protože tipsport.cz to vypnul a ve fórum napsali výpadek!jsem stoprocentně jistá,že výpadek za tím nestal! Chci znát odpověď proč to udělali!a je zajímáve,že zápas skončil a cashout už fungoval! Chci reklamaci za ten zápas
Tiket podám dne 14.2.2024 v čase 13:57
Chtěla bych zápas z tiketu vynulovat! V tom čase když jsem Chtěla cashout
|
Tweet |
Sázející mohou podle obchodních podmínek společnosti podávat stížnosti či reklamace Tipsportu. Tipsport je prošetří a nejpozději do 30 pracovních dnů od jejich podání (doručení) oznámí stěžovateli výsledek. Reklamace výher se uplatňuje odesláním kopie reklamovaného výpisu sázky spolu se zdůvodněním prostřednictvím internetové aplikace nebo formou zaslání emailu s popisem zjištěného nedostatku na elektronickou adresu reklamace@tipsport.cz.
Reklamace výher a tedy i obratů z herního účtu a zůstatků v nich uvedených musí být podány do 30 dnů po vyhodnocení sázek v internetové aplikaci a po té, co je sázejícímu předmětný zůstatek na herním účtu zpřístupněn v internetové aplikaci.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.