Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
dobry den. jedna se o dodani zasilky vasi dodavkove sluzby vzhledem k tomu ze jsem castecne invalidni jsem dostal zasilku od sveho bydliste 12 zastavek tramvaji ackoliv je zde primo nekolik mist pro dorucene zasilky a po mem zjisteni vsechny prijmaji neni mi tudiz jasne proc ona ridicka mi nedodala zasilku primo zde v miste bydliste,nezlobte se ale pripada mi to jako neochota zde prijet i kdyz jsem s onou ridickou mluvil nechtela mi rici kde ji odevzda po nekolikatem dotazovani JEDNA SE PRIMO O VZTAHU K ZAKAZNIKOVI. je mi lito takze po nekolikatem telefonovanim mi vsak telefon nezvedla zadam o novem doruceni v miste bydliste v opacnem pripade zasilku navyzvednu neb jak jsem psal jsem ID.
ZADAM O VYSVETLENI PROSIM
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Botliku, pokud vás kurýrka nezastihla na smluvené adrese, měla by vaši zásilku uložit v náhradním výdejním místě, abyste si ji mohl později vyzvednout. Systém by měl výdejní místo zvolit dle různých parametrů, výdejní místo by mělo mít volnou kapacitu a nacházet se ve vašem okolí. Pokud pro vás toto výdejní místo není dostupné, spojte se prosím s kolegy ze zákaznického servisu (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular) a vysvětlete jim svou situaci. Měli by se s vámi dohodnout na nejvhodnějším postupu. Věříme, že s vámi záležitost dořeší k vaší spokojenosti. Nikča, tým Zásilkovny
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.