Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes jsem si ve vlaku u průvodčího kupoval lístek. Jasně jsem ukazoval jaký spoj chci. Jedná se o cestu v 7 14 z Petrova u Prahy-Světlá nad Sázavou se slevou in25. Lístek v plné ceně 243Kč, účtováno 230Kč. Na upozornění, že cena nesedí nebyl brán ohled. Navíc se ve vlaku netopilo, naopak klimatizovalo.
Nejde o peníze ale o princip. Rád bych, aby mi přeplatek byl vrácen a aby príště už k takovým situacím nedocházelo
|
Tweet |
Pokud byla prodána spotřebiteli jízdenka jiná, než kterou požadoval po průvodčím, je možné vadnou jízdenku reklamovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.