Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
začátkem prosince jsem si objednal několik balíku ze zahramičí, počítal jsem s tím, že to nebude hned, netušíl jsem, že to nebude vůbec. zdálo se mi to už dlouho, oslovil jsem obchodníka, že mi nic nepřišlo a budu chtít vrátit peníze. odpověď byla rychlá, všechny balíky byly doručeny d ČR, depo Mošnov, předámo Pardubice pak Rychnov nad Kněžnov, doručení do Jablonného nad Orlicí - to vše je napsáno ve sledování zásilek České pošty. realita je taková, že baliky nikde nejsou, nikdo u mě nebyl, nikdo mě nekontaktoval, nenechal ani listek pro vyzvednutí... po době uložení na poště prý balíky poslali zpět.. no a tak nemám nic, ani baliky, ani peníze. ČESKÁ POŠTA JE PROSTĚ NEJLEPŠÍ!!!
tohle jsou všecny čísla balíku: LF2214080118E, OL2214808025E, OL2215618323E, OL2215595525E copy
bohužel jsem se to dozvěděl pozdě a to náhodou, tak prý balíky jsou vráceny zpět, samozřejmě u obchodníka nejsou..
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.