Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#74657Nedoručené balíky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 24 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2024, před 11 měsíci

Vladimír Šumský

Znění stížnosti

začátkem prosince jsem si objednal několik balíku ze zahramičí, počítal jsem s tím, že to nebude hned, netušíl jsem, že to nebude vůbec. zdálo se mi to už dlouho, oslovil jsem obchodníka, že mi nic nepřišlo a budu chtít vrátit peníze. odpověď byla rychlá, všechny balíky byly doručeny d ČR, depo Mošnov, předámo Pardubice pak Rychnov nad Kněžnov, doručení do Jablonného nad Orlicí - to vše je napsáno ve sledování zásilek České pošty. realita je taková, že baliky nikde nejsou, nikdo u mě nebyl, nikdo mě nekontaktoval, nenechal ani listek pro vyzvednutí... po době uložení na poště prý balíky poslali zpět.. no a tak nemám nic, ani baliky, ani peníze. ČESKÁ POŠTA JE PROSTĚ NEJLEPŠÍ!!!


Produkt

tohle jsou všecny čísla balíku: LF2214080118E, OL2214808025E, OL2215618323E, OL2215595525E copy


Požadované řešení

bohužel jsem se to dozvěděl pozdě a to náhodou, tak prý balíky jsou vráceny zpět, samozřejmě u obchodníka nejsou..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2024 12:18, před 11 měsíci

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.