Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#74658Neoprávněně trvale zablokovaný účet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2024, před 11 měsíci

Nicole Sarah TOČÍK

Znění stížnosti

Před více než měsícem mi Vinted zablokoval účet z důvodu vystavení neoriginálního předmětu přestože jsem k předmětu zaslala všechny požadované nafocené štítky včetně original krabice. Nevím, která osoba vyhodnocuje originalitu předmětů, ale myslím si, že by to měl vyhodnocovat asi někdo kompetentnější, kdo se v oboru vyzná, pokud má Vinted tedy tak přísná opatření. Když mi byl zablokovaný účet z uvedeného důvodu, přihlásila jsem se z mého telefonu na profil manžela (po jeho souhlasu samozřejmě), abych si mohla prohlížet vystavené věci, případně si nějaký předmět zakoupit. Poté Vinted opět vyhodnotil, že jsem porušila pravidla a mám zdvojené účty, přestože má přítel na profilu jiný e-mail a rovněž jiné telefonní číslo, které je psané na jeho osobu. Když už tedy chce Vinted neoprávněně blokovat účty, měl by si také nejdříve zjistit na jakou osobu je ověřený e-mail a u telefonní společnosti si ověřit, na jakou osobu je telefonní číslo psané!!! V konverzaci Vinted se bohužel s nikým domluvit nedá, nejdříve mi napíší že mi účet odblokují, následně zase že to nelze. Když chci kontakt na managera nebo někoho kompetentnějšího, tak mi na to není odpovězeno a konverzaci mi uzavírají. Konverzace opravdu na úrovni Žádám o okamžité odblokování mého účtu


Produkt

Zaslala jsem všechny požadované štítky s rozměry velikostí, original krabici, kterou jsem dostala k zakoupeným předmětům v obchodě Philipp Plein


Požadované řešení

Odblokování účtu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2024 13:25, před 11 měsíci

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že společnost Vinted se zavazuje provádět pouze taková omezení nebo blokace, které zohledňují přiměřené zájmy uživatelů a jsou přiměřené daným okolnostem, zejména porušení či porušením, kterých se uživatel dopustil.

Společnost Vinted může uživatelský účet omezit, popř. zablokovat poté, co o tom uživatele písemně a v dostatečném předstihu informovala, jestliže daný uživatel poruší podmínky společnosti, pravidla katalogu nebo pravidla fóra.

V případě, že společnost Vinted uplatní své právo výše uvedené, má dotčený uživatel možnost rozhodnutí společnosti Vinted napadnout prostřednictvím kontaktního formuláře (zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2024 14:43, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.