Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#7466Nevrácené peníze za chybnou objednávku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2015, před 9 lety

Lucie Lehká

Znění stížnosti

Dne 4.7. jsem v jejich eshopu nakoupila dárkový certifikát v hodnotě 1000,- Kvůli jejich technické chybě jsem však zboží objednala 2x a také 2x zaplatila (kartou). Poslala jsem jim žádost na storno jednoho z poukazů. Nejprve mi psali, že druhou platbu evidovanou nemají, poté mě požádali o číslo účtu, které jsem jim obratem poslala. To bylo 6.7. Od té doby čekám na vrácení 1000,- zpět na účet. Několikrát mi přislíbili problém řešit a finance vrátit, je to však už přes měsíc a nic se neděje. Informovala jsem je, že budu situaci řešit oficiálně, ale zřejmě je to příliš nezajímá.


Produkt

Dárkový certifikát za 1000,-


Požadované řešení

Chci po společnosti jediné-vrátit mé peníze. Po této zkušenosti s nimi nechci mít už nic společného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2015 10:40, před 9 lety

Podle § 1832 obč. zák. platí, že odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Jestliže podnikatel peníze ve stanovené době nevrátí, ocitá se v prodlení a je možné po něm požadovat úroky z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.

Pokud dlužník dluh neuhradí, je nutné domáhat se ho soudní cestou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.8.2015 16:14, před 9 lety

Vážená paní Lehká,

moc se Vám za způsobené komplikace omlouvám. Ověřuji na finančním oddělení, v jaké fázi se vrácení platby nachází, situace byla bohužel trochu složitější kvůli dohledání platby, stornování certifikátu apod., prosím ještě o trpělivost, pokusím se vrácení platby maximálně uspíšit.

Váš email jsem vyhledala a jakmile obdržím vyjádření od kolegů z finančního oddělení, případně výpis k navrácené platbě, budu Vás znovu kontaktovat.

Ještě jednou Vás prosím o přijetí naší omluvy, je mi líto, že jste se s takto nepříjemnou situací setkala.

Děkuji Vám za pochopení.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.8.2015 09:37, před 9 lety


Lucie Lehká

To je proste neuveritelne, ze se stale nic nedeje!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2015 13:48, před 9 lety

Po dlužníkovi, který je v prodlení se splácením peněžitého dluhu, může věřitel, který řádně splnil své smluvní a zákonné povinnosti, požadovat zaplacení úroku z prodlení, ledaže dlužník není za prodlení odpovědný. Výši úroku z prodlení stanoví vláda nařízením; neujednají-li strany výši úroku z prodlení, považuje se za ujednanou výše takto stanovená.

Stížnost předáváme k vyjádření společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2015 15:56, před 9 lety

Vážená paní Lehká,

kolegům se podařilo veškeré potíže odstranit a platba byla odeslána. Evidovat byste ji měla nejpozději na začátku příštího týdne. Opravdu moc mě mrzí, že jste na vyřízení čekala tak dlouhou dobu.

Budu ráda, pokud si najdete čas a budete mě kontaktovat na overeno@mall.cz s informací, zda jste platbu v pořádku obdržela. Zároveň mi tam kdykoliv můžete zaslat jakoukoliv připomínku nebo dotaz.

Ještě jednou se omlouvám za způsobené potíže.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.8.2015 15:33, před 9 lety


Lucie Lehká

Hodnocení:

Komentář: Děkuji Dtestu za pomoc a spolupráci. Myslím, že bez nich bych se s Mall.cz dohadovala ještě hodně dlouho.