Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74662Pozdní přijetí autobusu na zastávku a řidič se nevěnoval řízení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2024, před 11 měsíci

Anna Vacková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 16. 02. 2024 jsem jela do práce autobusem č. 23 ze zastávky Stráž nad Nisou Oblouková směr Fugnerova, odjezd z této zastávky v 5:54, kde mám vždy jen 2 minuty na přestup do autobusu č. 20 směr Šimonovice. Tento den přijel autobus č. 23 asi cca o 2 min. později do zastávky Stráž nad Nisou Oblouková, což by ovšem nevadilo, to se stát může, to chápu, ale co nechápu, je to, že když pan řidič ví, že jede už později, tak že se ještě začne věnovat mobilnímu telefonu za jízdy a nevěnuje se plně řízení.

Myslím si totiž, že kdyby se pan řidič věnoval svému řízení plně, tak bych možná ten navazující spoj č. 20 směr Šimonovice i stihla.


Produkt

Autobus č. 23 směr Fugnerova, odjezd ze zastávky Stráž nad Nisou Oblouková v 5:54


Požadované řešení

Odsud odjezdu autobusu č. 20 směr Šimonovice alespoň o pár minut a důrazná domluva řidiči, že za jízdy se telefon opravdu nepoužívá.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2024 11:41, před 11 měsíci

Podle § 7 zákona o provozu na pozemních komunikacích řidič nesmí při jízdě vozidlem držet v ruce nebo jiným způsobem telefonní přístroj nebo jiné hovorové zařízení. V takovém případě doporučujeme obrátit se na PČR.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost je tak vhodné směřovat na e-mail dpmlj@dpmlj.cz společnosti Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2024 16:33, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.