Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
dne 16. 02. 2024 jsem jela do práce autobusem č. 23 ze zastávky Stráž nad Nisou Oblouková směr Fugnerova, odjezd z této zastávky v 5:54, kde mám vždy jen 2 minuty na přestup do autobusu č. 20 směr Šimonovice. Tento den přijel autobus č. 23 asi cca o 2 min. později do zastávky Stráž nad Nisou Oblouková, což by ovšem nevadilo, to se stát může, to chápu, ale co nechápu, je to, že když pan řidič ví, že jede už později, tak že se ještě začne věnovat mobilnímu telefonu za jízdy a nevěnuje se plně řízení.
Myslím si totiž, že kdyby se pan řidič věnoval svému řízení plně, tak bych možná ten navazující spoj č. 20 směr Šimonovice i stihla.
Autobus č. 23 směr Fugnerova, odjezd ze zastávky Stráž nad Nisou Oblouková v 5:54
Odsud odjezdu autobusu č. 20 směr Šimonovice alespoň o pár minut a důrazná domluva řidiči, že za jízdy se telefon opravdu nepoužívá.
|
Tweet |
Podle § 7 zákona o provozu na pozemních komunikacích řidič nesmí při jízdě vozidlem držet v ruce nebo jiným způsobem telefonní přístroj nebo jiné hovorové zařízení. V takovém případě doporučujeme obrátit se na PČR.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost je tak vhodné směřovat na e-mail dpmlj@dpmlj.cz společnosti Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.