Společnost


KVAKULENKA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7467Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2015, před 9 lety

Josef Peprník

Znění stížnosti

V E-Shopu Kvakulenka Chvaleč 2 jsem si objednal porcelán Henrieta Omáčník s podšálkem 0,4 l množství 2 pod katalog. č. 02032903021 v ceně 493,68 ,-. Mísa zapékací kulatá 21 cm množství 1 pod katalog. č.02941186 v ceně 239,58,- . Mísa zadělávací množství 1 pod katag. č.022308 v ceně 338,80,- . Zboží mělo přijít na Zásilkovou Křížová 14 62300 Brno s platbou 42,35,- za dodání. Zásilka s DPH byla celkem v ceně 1.115,- . Platba přes GOPay v hodnotě 1.115,- byla provedena bankovním převodem na obchodní místo pod č. ID platby 3174164747 dne 03.08.2015.
Majiteli E-Shopu jsem volal dvakrát jednou mě odpověděl, že se na objednávku podívá a už ani e-mailem či telefonicky neodpověděl. Další telefonáty nebral . Napsal jsem mu třikrát e-mail a ještě mě neodpověděl.

E-mail či telefonáty bylo mou osobou vedeny sluně . Dokonce jsem podotkl, že září pojedeme na Adršpachsko a rád se sním ohledně objednávky setkám v Chvalči .


Požadované řešení

Byl bych velice rád, kdyby majitel e-schopu Kvakulenka dodal dané objednané zboží a nebo poslal zpět peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2015 11:39, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doporučeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2015 19:36, před 9 lety

Společnost KVAKULENKA s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.11.2015 19:52, před 9 lety


Josef Peprník

Na Společnost KVAKULENKA s.r.o. k řešení stížnosti., jsem se i informoval u ČOI Brno, jelikož je společnost v kraji Hradec Králové , nemohou se osobně případem zabývat. Doporučili mě před podání žaloby, ještě jednou zaslat doporučený dopis, jemuž moc nevěřím, protože společnost na nic nereaguje.Byl bych rád o informaci jakou formou zaslat předžalobní výzvu na společnost Kvakulenka. S pozdravem Josef Peprník

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.