Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U mého čísla *** došlo k odpojení dat 40GB bez jakéhokoliv upozornění údajně z důvodu aktivace jiného bezvýznamného doplňkového balíčku. Jak je to možné? Přístup operátorky děsný až výsměšný. Jak je možné u balíčku za 499 kč takový šlendrián. Opravdu si v Tescu myslí že zákazník ocení jakého z něj děláte pitomce? Celý systém je nepropracovaný, dobře zvažte kterého operátora zvolíte.
Data 20 a 20 GB
Vrácení datového kreditu.
|
Tweet |
Dle pravidel marketingové akce (dostupných zde: https://tescomobile.cz/marketingove-akce/) "U balíčku Internet EXTRA, který je na účastnickém telefonním čísle Tesco Mobile aktivní ke dni 31. 5. 2023, dochází zdarma k navýšení datového objemu o 20 GB bez ohledu na to, jaká část základního datového objemu je k tomuto datu vyčerpána. V případě aktivace datového balíčku Internet EXTRA kdykoli v průběhu doby platnosti akce dochází rovněž zdarma k navýšení datového objemu o 20 GB. Platnost navýšeného objemu dat končí buď s koncem doby platnosti balíčku (pokud je však balíček v době platnosti akce obnoven, dochází k jeho obnovení opět s navýšeným datovým objemem) nebo dne 30. 06. 2024, podle toho, co nastane dříve.
Při obnovení datového balíčku Internet EXTRA, který byl aktivní či aktivován/obnoven v době platnosti akce, je navýšení základního datového objemu zachováno, a to i opakovaně a po celou dobu platnosti této akce. Do dalšího období se však data nepřenáší (nelze je kumulovat)."
V obchodních podmínkách společnosti (dostupných zde: https://tescomobile.cz/vseobecne-podminky/) je uvedeno, že v případě, že účastník poruší ustanovení smluvních podmínek nebo neprovede dobití kreditu či úhradu ceny služeb prostřednictvím přiřazené platební karty před uplynutím uvedené doby, může mu Tesco Mobile přerušit, omezit, případně ukončit poskytování služeb. Ukončením poskytování Služeb je ukončena i Smlouva.
Pokud služba neodpovídá objednávce, je vhodné ji reklamovat. Reklamaci poskytované služby je účastník oprávněn uplatnit u Tesco Mobile (zavoláním na zákaznickou linku Tesco Mobile nebo prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu zakaznici@tescomobile.cz) bez zbytečného odkladu, nejpozději do dvou měsíců ode dne vadného poskytnutí služby, jinak právo zanikne.
Reklamace (odstranění vady) musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Tesco Mobile se Spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí dané lhůty má Spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit, tj. může od kupní smlouvy odstoupit.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Spotřebitelka nás informovala, že společnost přistoupila na její požadavky a plně navrátila datový kredit. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody stran.