Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74676Chybná trasa a sprostý řidič

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2024, před 11 měsíci

Sára Soukupová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem jela v 16:32 ze zastávky Fügnerova autobusem číslo 12 směr Broumovská. Autobus má jen přes Zelené údolí a poté na Broumovskou. Když řidič zastavil na zastávce Zelené údolí, začal po cestujících vulgárně řvát, jestli můžou laskavě vystoupit z autobusu. I přes to, že mu několik cestujících řeklo, že má jet až na Broumovskou, neodpověděl a dále řval. Všichni včetně starší paní jsme museli vystoupit na zastávce Zelené údolí a řidič odjel.


Produkt

12 Broumovská, 16.2. v 16:32 z Fügnerovy


Požadované řešení

Vyhodit řidiče autobusu a hlídat, ať už se to nestane.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2024 14:15, před 11 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost je tak vhodné směřovat na e-mail dpmlj@dpmlj.cz společnosti Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2024 15:19, před 9 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.