Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, dnes jsem jela v 16:32 ze zastávky Fügnerova autobusem číslo 12 směr Broumovská. Autobus má jen přes Zelené údolí a poté na Broumovskou. Když řidič zastavil na zastávce Zelené údolí, začal po cestujících vulgárně řvát, jestli můžou laskavě vystoupit z autobusu. I přes to, že mu několik cestujících řeklo, že má jet až na Broumovskou, neodpověděl a dále řval. Všichni včetně starší paní jsme museli vystoupit na zastávce Zelené údolí a řidič odjel.
12 Broumovská, 16.2. v 16:32 z Fügnerovy
Vyhodit řidiče autobusu a hlídat, ať už se to nestane.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je tak vhodné směřovat na e-mail dpmlj@dpmlj.cz společnosti Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.