Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V září 2023 jsem si sjednala Cestovní pojištění k platební kartě se společností AXA pojišťovna a.s. s balíčkem EXTRA, který nabízí prémiové pojistné plnění v porovnáním se standardním cestovním pojišťením.
V únoru 2024 jsem vycestovala na dovolenou na Maledivy, kde jsem byla diagnostikovaná se závažným stupněm dekompresní nemoci. Tento zdravotní stav vyžadoval urgentní převoz do zdravotnického zařízení s dekompresní komorou a neodkladným léčením díky vysokému riziku permanentního ochrnutí. Tato léčba byla nutná v rámci několika hodin a vyžadovala urgentní potvrzení léčebných výloh ve výši cca 1 mil CZK pojišťovnou.
Pojišťovna byla kontaktována v rámci hodin po úrazu, bez jakékoliv odpovědi. Následující den jsem byla odkázána na 4 různé asistenční linky a 5 různých zaměstnanců s příslibem, že mě pojišťovna bude do hodiny kontaktovat. Opět bez jakékoliv odpovědi. Po 4 dnech, kdy se mnou pojišťovna odmítala jakýmkoliv způsobem komunikovat jsem se byla nucena obrátit na advokátní kancelář, která mě v této věci zastupovala. Advokátní kancelář pojišťovnu bezodkladně kontaktovala a pojišťovna s ní začala komunikovat. Na základě zpětné vazby advokátní kanceláře byla komunikace velice složitá a pojišťovna neposkytuje svým klientům žádný přímý kontakt v urgentních případech.
Platba byla potvrzena po 6 dnech od prvního kontaktu díky nepřetržitému zapojení advokátní kanceláře a mého ošetřujícího lékaře.
Tento přístup je ze strany pojišťovny je zcela nemorální a měl velmi negativní vliv na mé psychické zdraví a celkovou rekonvalescenci. Je šokující, že společnost AXA jedná se svými klienty takto nemorálním způsobem a v případech, kdy je jejich klient v kritické zdravotní situaci.
Cestovní pojištění EXTRA sjednané skrz ČSOB
Tento přístup je ze strany pojišťovny je zcela nemorální a měl velmi negativní vliv na mé psychické zdraví a celkovou rekonvalescenci. Od pojišťovny požaduji uhrazení nákladů na výlohy spojené s advokátním zastoupením a omluvu za vzniklou škodu na zdraví.
|
Tweet |
Podle § 2913 občanského zákoníku platí, že pokud jedna ze stran smluvního závazku porušila svoji povinnost, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně. Pokud tedy pojišťovna měla být spotřebitelce k dispozici, mohla by spotřebitelka požadovat náhradu nákladů, které jí vznikly v důsledku neposkytnutí součinnosti pojišťovny.
Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.
Orgánem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů z neživotní pojištění je Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú., na kterou se lze v případě trvajícího sporu obrátit.
Společnosti AXA v České republice se 15. října 2020 staly součástí skupiny UNIQA Insurance Group. UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně na ostatní kontakty na www.uniqa.cz.