Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#74679Měsíc expirovaná pomalu vařená žebra

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2024, před 11 měsíci

Jan Toman

Znění stížnosti

Nakupoval jsem v Albertu na Vídeňské v Brně. Koupil jsem produkt s názvem pomalu vařená vepřová žebra až když jsem přišel domů zjistil jsem, že produkt je více než měsíc expirovaný (Datum expirace: 10.1. 2024) Rozhodl jsem se, že produkt vyhodím, protože vracet ho se mi vzdálenostně (časově) a finančně nevyplatí, ale nerad bych, aby někdo jiný musel mít stejnou zkušenost jako já.


Produkt

Pomalu vařená vepřová žebra


Požadované řešení

Byl bych rád, kdyby byla zavedena, nějaká kontrola kvality, protože mi nepřijde v pořádku, aby zákazníci nakupovali více jak měsíc expirovaný produkt.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2024 10:22, před 11 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí masných výrobků opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Albert Česká republika, s.r.o., např. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.albert.cz/o-nas/kontakt.

Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.