Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Nakupoval jsem v Albertu na Vídeňské v Brně. Koupil jsem produkt s názvem pomalu vařená vepřová žebra až když jsem přišel domů zjistil jsem, že produkt je více než měsíc expirovaný (Datum expirace: 10.1. 2024) Rozhodl jsem se, že produkt vyhodím, protože vracet ho se mi vzdálenostně (časově) a finančně nevyplatí, ale nerad bych, aby někdo jiný musel mít stejnou zkušenost jako já.
Pomalu vařená vepřová žebra
Byl bych rád, kdyby byla zavedena, nějaká kontrola kvality, protože mi nepřijde v pořádku, aby zákazníci nakupovali více jak měsíc expirovaný produkt.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí masných výrobků opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Albert Česká republika, s.r.o., např. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.albert.cz/o-nas/kontakt.
Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky.