Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Koupil jsem si pálivé nakládané červené papričky s krémovým sýrem uvnitř. Pálivost viděli maximálně od vedle z uličky s kořením. Koupil jsem to na pobočce Letňany Albert Frýdecká dne 15.2. 2024 něco mezi 17-18h .
Obsluhovala mně Snědší paní s brýlemi s chybějícími předními zuby a s chybějícím slušným vychováním.. dobrý den nebo nashledanou jsou neznámá slova.. kvalita této prodejny jde poslední půl roku hodně dolů.. už raději chodím ke konkurenci
Personál, klamání zákazníků o produktu
Zavření prodejny
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu nebo Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu.
Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Stížnost proto uzavíráme.