Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74683Nezastavení v zastávce, vulgární chování řidiče.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2024, před 11 měsíci

Milena Pospíšilová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes jsem jako každý pracovní den využila spoj č. 1 s odjezdem od nádraží v 16:30 hod. do stanice Rudolfov kostel.
Řidič do zastávky nedojel, zastavil vzadu za kostelem a cestující zde museli vystoupit. Šla jsem za řidičem a požádala ho o dovezení až do konečně zastávky, neboť tam parkuji autem a mohu hned přestoupit i s nákupy.
Řidič mi nejprve řekl, že na tom místě se parkuje, že je to tak správně. Do vysvětlování se přidal řidičúv kamarád, prý v zastávce už čekají lidé a ochomejtají se kolem dveří ... Tento kamarád jezdí s řidičem pořád (aspoň co já vidím), stojí vedle řidiče a celou cestu si povídají. Nápis "Nemluvte za jízdy s řidičem" pro ně zřejmě neplatí.
Řekla jsem řidiči, že si budu stěžovat, odbyl mne slovy "jděte do prdele". Požádala jsem ho, aby se mnou mluvil slušně, odpověď byla "jste mi u prdele". Mezi tím prohlásil, "ať mne vykopnou, no a co".
Byla jsem a dosud jsem dost v šoku, nic takového jsem dosud nikdy nezažila, a to je mi už 77 let.
Pro upřesnění, řidič i jeho kamarád byli cikánského vzhledu.
Prosím o odpověď, jak byla moje stížnost vyřešena.


Požadované řešení

Ponechám na zvážení zaměstnavatele.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2024 10:28, před 11 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.