Společnost


AutoESA a.s.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#74687AUTO ESA PODVOD! - PODANO NA ČOI!

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2024, před 11 měsíci

Jan Liszok

Znění stížnosti

Dobrý den, chci jen říct že jsme vybrali auto na stránkách autoesa kde mě poté kontaktoval pracovník že auto je volné ale potřebuje dnes že mi auto "PODRŽÍ" abych přišel na pobočku z duvodu převozu atd. (ten den jsem byl vytižen a domluvili jsme se na večer 21:00 (v 20:15 mi volala paní zda přijdu na pobočku řekl jsem jí že už jsme na ceste nicméně jsme přijeli ještě dříve kolem 20:45 a čekali jsme na pobočce 1-1.5hodiny kde jsme se dozveděli že auto je již prodané a čeká se pouze na převoz.. tak jsme s pobočky odešli a z call centra mi volali že se omlouvají ale že to byl problém na jejich straně a že mi to nějak vynahradí popř. s výraznou slevou vybrali jsme tedy nahradní auto "(90%aut na webu již dávno není k dispozici) vybrali jsme škodu octavii 2 1.6tdi 4x4 (která byla za částku 135tis kč která nebyla ještě k prodeji určená a prý neni ani na internetu, (pozdeji jsem našel inzerát na Sauto.cz) ale v jejich nabídce nebylo na prodej auto bylo na servisu z důvodu "páčky blinkru") tak jsme se domluvili s call centrem že oni chtěli mi udělat kompromis že mi zdarma auto převezou na pobočku Ostrava z Pardubic "nicméně vždy říkají zdarma s vratnou kauci" skutečnost tak nikdy není nakonec jsme se domluvili že uděláme tu cestu a do Pardubic přijedeme hlavně ať o všem ví ať počítají s námi, včera jsme dojeli na místo kde auto bylo stále v servisu tak jsme pro něj šli a zjistli že auto není vůbec na servisu kvůli paček na volantu ale Zkrat na přistrojích (neoriginal rádio,bez stropního osvětlení,nefunkční reproduktor,snímač na napravě "snimač svetlé výšky"(naklapění světel), potrahná sedačka atd )) budiž i přes to že do auta jen materialově se musí investovat přes 10tis. chtěli jsme to jit spočítat a byly jsme zvedaví jak nám to vykompenzuji tak jsme přišli za manažerem který nás poslal do kancelaře a spočítal předbežnou kalkulaci že za auto co stálo 135tis my jsme chtěli dát 40tis akontaci tak ve výsledku by se zaplatilo 216tis kč (za ůver 80tis kč) ale poté jsme zjistli že tam započitavají 80tis+15tis jejich připojištení které bylo nutné pro získaní lepšího uroku tak jsme s tím nesouhlasili že tam měla být kompenzace a cena vozu je pořád stejná udělali baliček misto 15tís. tak za 8tis (které mělo v ceně pojistné na STK že auto s čím by neprošlo tak "zaplati ",a poté se otec zeptal do kdy má auto STK řekli no do března (přiští měsíc) a najednou řekli no to my vám tam dát nemužem a začali zmatařit do poslední chvílie i přes volaní na call centrum kde mi pán přisliboval že mi ten předchozí problém vynahradí tak se cena vozu nezměnila! strávli jsme na pobočce asi 4hodiny kde se vůbec nic nevyřešilo a z ceny auta nebylo nic slevněno tak jsme jeli domu a dnes mi volal opět ten pán z call centra že to nechápe že on se opravdu snažil atd.. řikam snažit jste se mohl ale na pobočce nebyla cena auta ani o korunu dolu + další vec akce "palivo zdarma" také nemají (absolutně žádné vyjímky) buď berte za 135tis nebo naschledanou.. ja žádam společnost ČOI aby celou vec řádně prošetřila a dávam schválení pro poskytnutí nahravek od autoesa , dále žádam o náhradu škod a ztraceného času s takovou podvodnou společnosti, (v připade zájmu mohu doložit fotografie sms kde bylo auto rezervováno atd) přeji vám hezký zbytek dne,


Produkt

kupě auta


Požadované řešení

náhrada cesty, ztraceného času+ telefony, a zrušení všech osobních udaju u firmy a odškodné za zpusobené komplikace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2024 16:24, před 11 měsíci

Obecně při rezervaci zboží (či prohlídky vozidla) spotřebitel počítá s tím, že po prohlídce bude možné zboží zakoupit, popř. pokud by již zboží před prohlídkou bylo prodané, měl by prodávající spotřebitele kontaktovat, že toto zboží již není k dispozici.

Jestliže si spotřebitel vozidlo rezervoval a souhlasil s převozem na jinou pobočku, za což i zaplatil, ačkoliv následně auto bylo prodáno někomu jinému, je společnost povinna vrátit spotřebiteli částku za převoz vozidla, popř. další náklady, které spotřebiteli takovým jednáním společnosti vznikly.

Pokud má spotřebitel podezření na nekalou obchodní praktiku podnikatele, kterou dle něj dochází k porušování zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět České obchodní inspekci (zde: coi.cz/podatelna).

Závěrem apelujeme na spotřebitele, aby nepodepisovali smlouvy ve spěchu a před každým podpisem si důkladně přečetli všechny podmínky. Ve chvíli, kdy je smlouva podepsaná, se již těžko dovolává toho, že spotřebitel nevěděl, co podepisuje. Ze stížnosti však vyplývá, že spotřebitel žádnou smlouvu se společností neuzavřel.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2024 06:15, před 10 měsíci

Spotřebitel nás informoval, že Česká obchodní inspekce mu zaslala vyjádření, v němž uvádí, že v dané věci by mohlo přicházet do úvahy podezření na deliktní jednání uvedené společnosti pro porušení povinnosti, resp. zákazu užívání nekalých obchodních praktik, přičemž spotřebitelovo podání bude případně využito ke kontrolní činnosti.

Náhradu škody však ČOI řešit nemůže, neboť se jedná o spor soukromoprávní povahy. Tento spor však může rozhodnout soud v občanskoprávním řízení.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby nás mohl informovat, jaký bude jeho další postup (zda se obrátí na soud), případně jej žádáme o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.4.2024 14:31, před 10 měsíci


Jan Liszok

rozhodně s tím nesouhlasím podnikatel je povinný zaplatit škody na cestovém a času když lhal

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2024 14:37, před 10 měsíci

Protože spotřebitel neuvedl jeho případný další postup, jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody stran.

V případě potřeby se spotřebitel může obrátit na naši telefonickou poradnu na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.