Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74688Autobus jel dřív

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2024, před 11 měsíci

Jakub Žďárek

Znění stížnosti

Přišel jsem v 11:03 na zastávku doubi sídliště, abych mohl autobusem jet do města, ale jelikož Vaši řidiči jsou neschopný trolove kteří neumí jezdit včas tak jel o 2 minuty dříve než měl, jelikož to je první zastávka tak bych očekával odjezd včas a ne o dvě minuty dříve, pochopil bych kdyby měl zpoždění kvůli nějakým potížím s autobusem, protože se to stalo už poněkolikáté tak bych byl rád kdyby jste s tím něco udělali


Produkt

Bus 24


Požadované řešení

Prosil bych o napomenutí řidiče, či nějaký postih, nejlépe snížení prémii ale to je samozřejmě na Vas, děkuji moc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2024 10:37, před 11 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost je tak vhodné směřovat na e-mail dpmlj@dpmlj.cz společnosti Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2024 15:08, před 9 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2024 12:33, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.