Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Přišel jsem v 11:03 na zastávku doubi sídliště, abych mohl autobusem jet do města, ale jelikož Vaši řidiči jsou neschopný trolove kteří neumí jezdit včas tak jel o 2 minuty dříve než měl, jelikož to je první zastávka tak bych očekával odjezd včas a ne o dvě minuty dříve, pochopil bych kdyby měl zpoždění kvůli nějakým potížím s autobusem, protože se to stalo už poněkolikáté tak bych byl rád kdyby jste s tím něco udělali
Bus 24
Prosil bych o napomenutí řidiče, či nějaký postih, nejlépe snížení prémii ale to je samozřejmě na Vas, děkuji moc
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost je tak vhodné směřovat na e-mail dpmlj@dpmlj.cz společnosti Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.