Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, podávám stížnost na tuto společnost z důvodu toho, že i přesto, že u nich máme již delší dobu smlouvu a řádně jsme vždy platili faktury okolo kč 3000,-, a v posledních pár fakturách jsme se dostali s placením do skluzu z důvodu manželovi změny zaměstnání, došlo nám minulý měsíc k blokaci veškerých služeb. Nýbrž nám nyní přišla faktura, ve které jsem zjistila, že nám je účtována blokace za 7 čísel, ze kterých využíváme nyní jen 2, blokace v hodnotě 7 x 362,-, to jest celkem 2534,- no nehoráznost, se kterou jsme se ještě nesetkali, a i v telikomatu nám řekli, že to slyší poprvé, aby se takto Vodafone zachoval, že se většinou účtuje pouze jeden poplatek za blokaci služeb!!! od této společnosti hodláme odejít, i přesto, že musíme zaplatit odstupné, což nám za to stojí, nebudeme u společnosti, která takto okrádá zákazníky!!! Je to nehorázné jednání, které dále nebudete trpět!!! Máme tři děti, manžel je v cizině, takže pro nás byly jejich služby důležité a vždy jsme bez otálení platili, aby jsme byli s manželem v kontaktu, za těchto podmínek odejdeme a ztratí tak zákazníky dle nás zbytečně!!! Takže závěrem chci vyjádřit naši nespokojenost, své dluhy uhradíme a o další spolupráci nestojíme!!!
blokace tel. čísla 608 969 860 a spol.
Žádáme o prozkoumání nároků na poplatky za blokaci služeb a za poplatky ohledně předčasně ukončených smluv. Děkujeme za porozumění a kladné vyřízení.
|
Tweet |
Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je dle § 65 zákona o elektronických komunikacích povinen před započetím poskytování služby prokazatelně upozornit účastníka na důsledky neplacení telefonních účtů.
Nezaplatil-li účastník ve lhůtě splatnosti uvedené na vyúčtování ceny za poskytnuté služby, podnikatel jej musí prokazatelně upozornit a stanovit mu náhradní lhůtu plnění ne kratší než 1 týden ode dne dodání upozornění. Podnikatel smí po účastníkovi požadovat uhrazení ceny za toto upozornění, cena však musí být nákladově orientovaná. Po marném uplynutí náhradní lhůty může podnikatel účastníku omezit poskytování dotčené samostatně účtované služby zamezením aktivního přístupu ke službě, s výjimkou uskutečňování volání na čísla tísňového volání.
Podnikatel může ukončit smluvní vztah v případě, kdy účastník soustavně opožděně platil nebo soustavně neplatil cenu za služby uvedené ve vyúčtování ceny, a to pouze po prokazatelném upozornění účastníka. Soustavným opožděným placením se rozumí zaplacení nejméně 2 po sobě jdoucích vyúčtování ceny po lhůtě splatnosti. Soustavným neplacením se rozumí existence nejméně 3 nezaplacených vyúčtování ceny.
V obchodních podmínkách společnosti Vodafone Czech Republic a.s. se uvádí, že obnovení služeb po jejich omezení či přerušení poskytovatelem může být zpoplatněno dle platného ceníku.
Co se týče smluvní pokuty za předčasné ukončení smlouvy uzavřené na dobu určitou, její výše je omezena ustanovením § 63 odst. 1 písm p) zákona o elektronických komunikacích. Tato pokuta nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo jedna pětina součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, a výše úhrady nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek.
Dobrý den, paní Hladíková,
na titulní straně každého Vyúčtování uvádíme termín splatnosti a podle Všeobecných podmínek by v tento den již platba měla být na účtu Vodafonu. Na splatnost Vyúčtování upozorňujeme zákazníky SMS zprávami a také písemnou upomínkou, kterou posíláme poštou. Pokud přesto platbu neobdržíme, dochází k omezení služeb a naúčtování poplatku 363 Kč za každé aktivní telefonní číslo (viz strana 42 Ceníku na http://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/174/cenik.pdf). Víc informací o tomto postupu píšeme například na http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/150,313/a_id/1799/.
Pokud přesto s naúčtováním poplatků nesouhlasíte, máte možnost podat reklamaci, kterou je třeba uplatnit podle Reklamačního řádu poštou na adrese Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, Praha 5, 155 00. Reklamační řád najdete na http://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/osobni-a-firemni/reklamace/.
S pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Vzhledem k tomu, že se spotřebitelka k případu již delší dobu nevyjádřila, žádáme ji o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, vše se vyřešilo, na impuls společnosti Vodafone jsme podali reklamaci na poplatky za blokaci u čísel, které nepoužíváme a společnost nám stoprocentně vyhověla. V zápětí jsem čísla, které již dlouhodobě nepoužíváme zrušila s tím, že tak předejdeme podobným nepříjemným situacím.
Vzhledem k výše uvednému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.