Společnost


Superzajezdy.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74691Klamání zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2024, před 11 měsíci

Petra Kouglova

Znění stížnosti

14 dní nabizejí zájezd za danou cenou cenu, zajezd rezervovan, po telefonickem rozhovoru, ze cena je jiz jina, jsem si rekla, stane se, ze se cena pry aktualizuje cca kazde dve hodiny..me po skoro po tydnu neuspokojía a stale jsem si delala rezervaci za nabizenou cenu a bez reakce, po nekolika stiznostech ze nabizeny zajezd chci za nabizenou cenu, semnou slevna prestala komunikaovat a nereagovat na mail…
Cestovni kancelar Neckermann jen klame zakazniky a nabizi zajezdy za ceny, ktere jsou nepravdive!!


Požadované řešení

Stale chci po cestovce, aby mi prodala zajezd za cenu, za kterou jsem si to nekolikrat rezervovala a vyresit moji situaci, zajezd jeji za male penize…


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2024 11:17, před 11 měsíci

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že závazná pro klienta je pouze cena a další podmínky uvedené na platně uzavřené smlouvě o zájezdu. Pokud tedy spotřebitelka zájezd pouze nezávazně rezervovala, avšak smlouva ještě uzavřena nebyla, je změna ceny možná. Případné nabídnutí zájezdu za původní cenu by tedy bylo pouze projevem dobré vůle společnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2024 15:11, před 9 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2024 12:38, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.