Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
14 dní nabizejí zájezd za danou cenou cenu, zajezd rezervovan, po telefonickem rozhovoru, ze cena je jiz jina, jsem si rekla, stane se, ze se cena pry aktualizuje cca kazde dve hodiny..me po skoro po tydnu neuspokojía a stale jsem si delala rezervaci za nabizenou cenu a bez reakce, po nekolika stiznostech ze nabizeny zajezd chci za nabizenou cenu, semnou slevna prestala komunikaovat a nereagovat na mail…
Cestovni kancelar Neckermann jen klame zakazniky a nabizi zajezdy za ceny, ktere jsou nepravdive!!
Stale chci po cestovce, aby mi prodala zajezd za cenu, za kterou jsem si to nekolikrat rezervovala a vyresit moji situaci, zajezd jeji za male penize…
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že závazná pro klienta je pouze cena a další podmínky uvedené na platně uzavřené smlouvě o zájezdu. Pokud tedy spotřebitelka zájezd pouze nezávazně rezervovala, avšak smlouva ještě uzavřena nebyla, je změna ceny možná. Případné nabídnutí zájezdu za původní cenu by tedy bylo pouze projevem dobré vůle společnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.