Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
V O2 jsme měli balík O2 spolu, kde byly dva telefony (jeden se službou volání na slovensko), internet a televizi.
S telefonama jsme prešli jinam k datu 16.1. A tím nám 15.1. Předělali tarif z o2 spolu zvlášt na internet a zvlast tarify, kde jsme pak meli doplatit jen ten jeden den v dalsi tarifikaci, jelikož to přecházelo akorát ve vyuctovani. Bohužel me to ale připadá, že to udělali trochu schválně takhle, jelikož si za mesic co jsme tam byly naúčtovali kompletni o2 spolu se sluzbami (200kc za voláni na slovensko), ktere tam byly a pak za jeden den kdy to bylo zvlást dalsich 200kc ta volani na slovensko a dalsi vyuctovani, kde se platilo za jeden den vyuzivani telefonich sluzeb dalsich 200kc za sluzby coz je volani na slovensko. Za me to je totalni podvod, ma se to platit jednou za mesic, tedy v jednom vyuctovani to melo byt jen jednou a ne dvakrat a v tom dalsim jen promnena cást, toho jednoho dne.
pri pripadnem zkoumani mohu poslat faktury
Sluzby v o2 spolu ( volani na slovensko)
Vratit 200kc z prvni faktury+promennou cast z druhe faktury za vyuzivani jen jednoho dne ( mimochodem nezavolalo se tam ani minuta)
|
Tweet |
Společnost může po spotřebiteli požadovat pouze částku za služby, které spotřebiteli dodala na základě jeho objednávky. Jestliže spotřebitel uvádí v popisu stížnosti, že na Slovensko nevolal, ale ze strany společnosti mu bylo opakovaně naúčtováno toto volání, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení ze strany společnosti O2 Czech Republic a.s. Pokud však spotřebitel měl objednanou službu obsahující volání na Slovensko, je povinen ji uhradit.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, děkuji za váš podnět. Reklamaci můžete podat přes O2 Chat každý den od 8:00 do 19:00, emailem na adrese info@o2guru.cz, osobně v kterékoli O2 Prodejně nebo na bezplatné lince 800 02 02 02. Reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace vám ji bohužel nebudeme moct uznat. Na vyřízení reklamace máme kalendářní měsíc. Až se k nám reklamace dostane, ozveme se vám zpět. S pozdravem Tomáš Sachr Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Reklamace proběhla uspešně, sice ne k uplné dokonalosti, ale jsem spokojen