Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Upozornil bych na opakované špatné ceny zboží,(např.dvoje druhy hrušky a troje ceny a nešlo poznat jaké jsou jaké a ani s jaké země) prodavačku na obchodě neseženete a když tak nemá čas!!!
Cedulky jste tak zmenšili,že když tam dáte název zboží a s jaké je země a dvojí cenu tak pak miniaturním písmem nejde pomalu přečíst jestli jde o aplikaci či nikoliv(Nákup zboží pro rodiče i děti různé věkové hranice včetně mě je stále složitější)
Tyto OPAKOVANÉ události se dějí v Lídlu Místek........
Upozornil jsem na tento problém již v obchodě a nic se za mesíce nezlepšilo...
Určitě najdete realné řešení........
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Dobrý den, pane Buzku, za komplikace se omlouváme. Je nám líto, ale my zde na dTestu nemáme možnost situaci prověřit. Doporučíme Vám, abyste svůj podnět směřoval na naši zákaznickou linku prostřednictvím telefonního kontaktu 210 023 400 nebo e-mailu hotline@lidl.cz. Za komplikace se omlouváme a přejeme pěkný den. S pozdravem Lidl v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.