Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#74708Blokování účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2024, před 11 měsíci

Nikol Vaňková

Znění stížnosti

Dobrý den, cca 10 let používám vinted bez problému. kde jsem vždy měla kladné 300 a více hodnocení. Bohužel jsem se provinila, že jsem shodou okolností vystavila 2x za sebou inzerát, který neodpovídal jejich pravidlům. Udělala jsem to ale nevědomky, opravdu jsem netusila že toto není možné prodavat. Nové nerozbalené balení kávy a vitamíny, mi zablokovali po tolika letech účet. Nejsou to nijak vulgární, nebezpečné věci. Jsem si plně vědoma svého pochybení. Ale inzeráty nebyly vystaveny z důvodu, že bych chtěla někoho poškodit. Nenapadlo mě, že by věci byly nevhodné pro prodej. Chápu smazání nevhodného inzerátu, když prodejce dostatečně nenastuduje pravidla, nebo je pochopí jinak než je myslí poskytovatel služby a inzerát platforma vyhodnotí jako zakázaný a plně bych to respektovala, v žádném případě bych se nepokusila o znovu vystavení. Nebylo mi předem oznámeno že mi bude účet zablokován, měla jsem rozjednane obchody a najednou se nemohu nikde dostat, nikomu odepsat, nic. Jelikož se nedostanu ani do nastavení účtu, mají stále moje číslo platební karty, které nemohu změnit ci odtranit pokud mi nebude odblokován účet. Snažila jsem se společnost kontaktovat, ale odpovědi jsou jak od robota a stále to stejné že trvají na svém. Má mi přijít několik balíčků co jsem si objednala a zaplatila k tomu jejich službu ochranu kupujících, ale nyní ani toto není možné když se nemohu dostat do svého účtu. Pokud mi přijde zboží špatné nemám žádnou možnost. Opravdu by stačilo upozornění, že danou věc nemohu prodávat a já bych smazala a nezkoušela bych vůbec odporovat pravidlům. Toto řešení je pro mě dost nešťastné, měla jsem za ty roky vybudovaný věrohodný účet a nyní ani nemohu založit nový abych mohla dál nakupovat. Ale opravdu je nutné trvalé zablokování mého účtu a mé osoby a znemožnění mě na platformě Vinted i nakupovat? Přijde mi to opravdu tvrdé a nespravedlivé. Nikoho jsem nepodvedla, neohrozila, neurazila, nepoškodila. Nakupovala jsem oblečení pro syna i pro sebe a vždy jsem pravidla dodržovala i platila za jejich služby navíc a teď toto. Pokud inzerát smažou, plně chápu a respektuji, ale zablokování účtu mě přijde neadekvátní. Nemohu se s nikým s Vinted pořádně spojit, neustále mě jen robot píše to samé, tak to zkouším ještě touto cestou i když vidím že to nemá asi stejně možnost řešení.


Produkt

Nové nerozbalené balení kávy a vitamíny


Požadované řešení

Prosím o odblokování mého účtu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2024 08:35, před 11 měsíci

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že společnost Vinted se zavazuje provádět pouze taková omezení nebo blokace, které zohledňují přiměřené zájmy uživatelů a jsou přiměřené daným okolnostem, zejména porušení či porušením, kterých se uživatel dopustil.

Společnost Vinted může uživatelský účet omezit, popř. zablokovat poté, co o tom uživatele písemně a v dostatečném předstihu informovala, jestliže daný uživatel poruší podmínky společnosti, pravidla katalogu nebo pravidla fóra.

V případě, že společnost Vinted uplatní své právo výše uvedené, má dotčený uživatel možnost rozhodnutí společnosti Vinted napadnout prostřednictvím kontaktního formuláře (zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2024 15:20, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.