Společnost


Alfita invest s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#7471Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2015, před 9 lety

Dobromila Kachlíková

Znění stížnosti

Zakoupené zboží.Paměťovka sd karta 64 gb - nefunguje tak jsem ji zaslala zpět.Do dnes nemam ani penize ani jinou.Jsem velice nespokojena s obchodem.


Produkt

reklamace .Číslo objednávky: 21014602


Požadované řešení

Vrátit peníze .Nebo vyměnu za dvě 32gb.Děkuji Kachlíková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2015 10:43, před 9 lety

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.8.2015 13:35, před 9 lety

¨DObrý den,

prosíme o napsání čísla balíčku reklamace. Abychom mohli reklamaci dohledat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.8.2015 14:03, před 9 lety


Dobromila Kachlíková

Už jsem vám několikrát psala ze žádné číslo balicku nemam.Posílala jsem to s reklamacnim listem zpět obyčejně jako dopis.Proto jsem se obrátila na stížnosti.Aby mi pomohli dostat zpět peníze.Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2016 17:33, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.3.2016 09:51, před 9 lety


Dobromila Kachlíková

Dobrý den.Obchod se mi stále neozval.Do dnes nemám peníze ani kartu.S takovým obchodem jsem se ještě nesetkala.Obchod nedoporučuji .S pozdravem Kachlíková.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.3.2016 09:20, před 9 lety


Dobromila Kachlíková

Hodnocení: