Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupené zboží.Paměťovka sd karta 64 gb - nefunguje tak jsem ji zaslala zpět.Do dnes nemam ani penize ani jinou.Jsem velice nespokojena s obchodem.
reklamace .Číslo objednávky: 21014602
Vrátit peníze .Nebo vyměnu za dvě 32gb.Děkuji Kachlíková
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
¨DObrý den,
prosíme o napsání čísla balíčku reklamace. Abychom mohli reklamaci dohledat.
Už jsem vám několikrát psala ze žádné číslo balicku nemam.Posílala jsem to s reklamacnim listem zpět obyčejně jako dopis.Proto jsem se obrátila na stížnosti.Aby mi pomohli dostat zpět peníze.Děkuji.
Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den.Obchod se mi stále neozval.Do dnes nemám peníze ani kartu.S takovým obchodem jsem se ještě nesetkala.Obchod nedoporučuji .S pozdravem Kachlíková.
Hodnocení: