Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#74716Reklamace nedodaného šeku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 3 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2024, před 11 měsíci

Dana Gongalová

Znění stížnosti

Dobrý den 10.1. 2024 Úřad práce údajně v |Kyjově vyplatil šek na necelých 1000,- Kč na pana A.K. ,je to můj tatínek ,který je nemocný .tento příspěvek má být na doplatek na bydlení.Byla jsem dvakrát na Úřadě práce v Kyjově i na poště v Lovčicích i v Kyjově.Bylo mi řečeno že až se vrátí šek bude vyplacen opětovně.Dnes je 19.2. je to tedy měsíc a půl žádný finanční obnos nepřišel.Na Depo v Kyjově jak mi bylo poraděno se nemůžu dovolat.Snad je někdo zodpovědný za to že se šek na tatínka ztratil.


Dana Gongalová


Požadované řešení

Věřím že věc bude zdárně vyřešena a šek bude opětovně zaslán a vyplacen ,co nejdříve.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2024 11:58, před 11 měsíci

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.