Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, od 16.12.2023 se moje klientka Ing. L. P. snaží dohledat balík ze zahraničí s číslem: CC 64 12 34 20 5 SE, na který nedostala žádné upozornění či oznámení a který dorazil do ČR 12.12.2023 ze Švédska.
Máme za sebou 73 telefonátů na poštu v Berouně, Depo Rudná, Depo Malešice - tam mne dnes odkázali z Depa Rudná. Po každém dovolání se do Depa Rudná, dostanu protichůdnou informaci.
1. Balík je v Depu Rudná, 2. Balík je ve Švédsku 3.Balík je na poště Plzeňská, balík je ztracen, balík je na Depu Malešice, balík je na Depu Rudná...a tak dále.
Od 16.12. do dnešního dne Česká pošta není schopná dohledat, kde balík je.
Prosím o co nejrychlejší vyjádření, v balíku jsou důležité dokumenty, které nelze jinak, než dohledáním balíku nahradit.
Děkuji, hezký den.
JUDr. Henrietta Mottlová
Dohledání ztraceného balíku CC 64 12 34 20 5 SE
|
Tweet |
Nesplnil-li podnik svou povinnost z uzavřené smlouvy, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění.
Pokud by reklamaci pošta zamítla nebo nevyřídila v zákonem stanovené lhůtě (reklamující obdrží výsledek reklamačního řízení do 3 měsíců od přijetí reklamace, platí pro mezinárodní zásilky), mohl by spotřebitel podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu dle § 6a zákona č. 29/2000 Sb, o poštovních službách. Ten by záležitost následně prošetřil a rozhodl o oprávněnosti reklamace. Více informací o námitce se lze dozvědět zde http://www.ctu.cz/spory-reklamace.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman